اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۴۹۴
۱۷۵۳
۱۷۵۳
پ

پیشنهاد محرمانه مدیران سرخابی به چند ملی‌پوش

افشای رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس موجب فاش شدن یک مسئله دیگر هم شد.

خبرورزشی: یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران در روز یکشنبه فاش شد، میزان دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته و فصول قبل از آن بود. اینطور که از شواهد امر پیداست گروهی از مدیران استقلال و پرسپولیس طی فصل گذشته و حتی برای فصل آینده یشنهادی به چند بازیکن مهم، ملی‌پوش و لژیونر ارائه داده‌اند و به آنها گفته‌اند اگر این نفرات پیراهن آبی یا قرمز را بر تن کنند، کاری خواهند کرد که با استفاده از تبصره‌های ویژه درآمد هنگفت و سرشاری داشته باشند!  

بندهای متناقض

تا قبل از این فکر می‌کردیم بند رضایت مدیرعامل فقط در قرارداد بازیکنان استقلال ثبت شده اما افشای رقم قرارداد و شرایط بازیکنان پرسپولیس نشان داد آنها هم چنین داستانی را بین خودشان دارند! نکته اینجاست که برخی از بندهای قرار داده شده تحت عنوان آپشن عملاً با یکدیگر در تناقض است و کاملاً مشخص است که فقط برای راضی کردن و پول رساندن به بازیکنان طراحی شده است. برای مثال تعداد زیادی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در قراردادشان بند پاداش قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارند و یک بند دیگر تحت عنوان حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز در این قراردادها به چشم می‌خورد اما ناگفته پیداست که هر تیمی مجوز حرفه‌ای داشته باشد بلافاصله پس از قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی، اتوماتیک راهی لیگ قهرمانان می‌شود و عملاً برای یک موفقیت، پاداش دوگانه به بازیکنان تعلق می‌گیرد!

 تبصره‌های عجیب

خبرهای رسیده به خبر ورزشی حکایت از آن دارد که داستان بندها و تبصره‌های عجیب موجود در قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس صرفاً به فصل گذشته محدود نمی‌شود و برخی از این نفرات برای فصل آینده هم چنین پیشنهاداتی دارند و بعضی از آنها از فصل قبل این تبصره‌ها را در قراردادهای‌شان لحاظ کرده‌اند. در این رابطه بازیکنان مقصر نیستند چون طبیعی است که به منافع خود فکر می‌کنند اما امیدواریم دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند و اجازه ندهند دیگر چنین قراردادهایی ثبت شود. کسی با پاداش دادن برای کسب موفقیت مخالفتی ندارد اما اینکه قرارداد جوری تنظیم شود که یک بازیکن برای یک موفقیت دو بار پاداش بگیرد، اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج