اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۲۸۷۹
۴۷۳۵
۴۷۳۵
پ

توافق مشروط پرسپولیس با ستاره مطرح

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی مدعی شد که به‌زودی رضا درویش یک خبر خیلی خوب برای این تیم و هوادارانش خواهد داشت.

همشهری آنلاین: همان‌طور که قبلا در خبرها اشاره داشتیم، پیشنهاد سه باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتور به باشگاه وایله دانمارک برای خرید سعید عزت‌اللهی باعث شد این باشگاه به یکباره رقم سنگینی را برای رضایتنامه عزت‌اللهی درخواست کند. رقمی که با عقب‌نشینی باشگاه‌های ایرانی مواجه شده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا پایان قرارداد عزت‌اللهی با باشگاه وایله که ۶ ماه از آن باقی مانده است، صبر کند. در این میان خود این بازیکن هم پاسخش برای تمدید قرارداد با باشگاه وایله منفی بوده و با وجود تحت فشار قرار گرفتن تمایلی برای این کار ندارد. با توجه به همین مساله پرسپولیس به دنبال توافق با خود عزت‌اللهی است تا او را برای نیم‌فصل در اختیار بگیرد؛ هرچند خود این بازیکن همچنان امیدوار است در اروپا یک تیم خوب برای خود دست و پا کند اما اگر نتواند امکان توافقش با سرخپوشان زیاد است.

اطمینان از پرداخت به‌موقع قسط رادو

بوژیدار رادوشویچ روز گذشته در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تاکید داشت که همچنان قسط سوم طلبش از باشگاه پرسپولیس به حسابش نیامده و منتظر است این اتفاق رخ دهد. در این زمینه باشگاه پرسپولیس مدعی است که چون موقع تعطیلات اروپا ۲۰۰ هزار دلار را به حساب رادوشویچ انتقال داده‌اند ممکن است چند روزی طول بکشد که این پول به حساب او بنشیند و اگر به هر دلیل این پول برگشت بخورد با مستنداتی که در اختیار دارند ثابت می‌کنند که به‌موقع طلب رادو را پرداخت کرده‌اند تا او نتواند اعتراض کرده و خواهان جریمه ۲۰۰ هزار دلاری شود. هر چند رادو خودش در گفت‌وگو با خبرنگار ما تاکید داشت که اگر پرسپولیس در زمان مقرر واریزی را انجام داده باشد او اعتراضی نخواهد داشت و منتظر می‌ماند تا پول به حسابش بنشیند.

درویش برای پرسپولیس سورپرایز دارد؟

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی مدعی شد که به‌زودی رضا درویش یک خبر خیلی خوب برای این تیم و هوادارانش خواهد داشت. در این مورد باخبر شدیم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه باشگاهش را از شرایط سخت بحرانی از نظر مالی نجات دهد، به دنبال یک اسپانسر قوی است. در همین راستا تلاش‌های او نتیجه‌بخش بوده و به‌زودی باشگاه پرسپولیس همکاری‌اش را با یک اسپانسر آغاز خواهد کرد. در این زمینه باید منتظر ماند و دید که آیا قهرمان فصل گذشته لیگ می‌تواند مشکلات مالی‌اش را حل کند یا نه. درویش به سرخپوشان قول داده که قبل از شروع فصل حتما آپشن‌های مربوط به قراردادهای فصل پیش آنها را پرداخت خواهد کرد تا با کمترین دغدغه فصل را آغاز کنند. در این زمینه باشگاه پرسپولیس به مبلغی در حدود ۶۷ میلیارد تومان نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج