اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۲۴۹
۴۹۲۴
۴۹۲۴
پ

دروازه‌بان عجیب ایرانی در آلمان مربی شد!

دروازه بان سابق تیم ملی ایران شاغل در آلمان همزمان به عنوان مربی دروازه بان ها در آلمان کارش را شروع کرد.

ورزش سه: در روزهای  گذشته اخباری درباره دانیل داوری دروازه بان ایرانی و ملی پوش سابق در تیم روت وایس اوبرهاوزن منتشر شده است. دروازه بان تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۴ هفته گذشته و بعد از فینال لیگ منطقه ای از فوتبال اعلام کرد که به خداحافظی از دنیا فوتبال فکر می کند . اما بعد از جدایی مربی دروازه بان های روت وایس اوبرهاوزن  داوری بلافاصله به کادرمربیان اضافه و پست مربی دروازه بان ها را در روت وایس اوبرهاوزن به عهده گرفت.

داوری که فوتبال را با تیم ماینس شروع کرده و در این تیم رشد کرده بود به تیم اینتراخت برانشویگ پیوست. او سپس در فاصله سالها ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ در گراس هاپرز عضویت داشت و در این تیم ۹۲ بازی انجام داد. آرمینیا بیلفد و دویسبورگ تیم های سرشناسی هستند که این دروازه بان ایرانی در آن ها حضور پیدا کرد و یک سایل در بیلفد و دو سال در دویسبورگ بازی کرد.

او در سالهای گذشته بیشتر در تیم روت وایس اوبرهاوزن حضور داشت و در مجموع ۷۲ بازی برای این تیم انجام داد. حالا این بازیکن ایرانی-آلمانی تمرکز فعالیت های خود برای ۲۴/۲۰۲۳ تغییر داده و در سمت مربی دروازه بان ها فعالیت خواهد کرد.

مایک ترانوا مربی تیم از اضافه شدن دانیل به کادرفنی ابراز خوشحالی می کند:" دانیل فصل گذشته به دلیل مصدومیت چندبازی را از دست داد و به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب حضور پیدا کرد. ما مطمئنیم که به همکاری موفقیت آمیزمان با دانیل در پست جدیدش ادامه خواهیم داد."

خود داوری هم در این ارتباط می گوید:" ممنون از اعتمادی که به من شد. مشتاقانه منتظر کار جدید هستم و با تلاش و اشتیاق از پس از آن برمی آیم."

نکته جالب اینکه دروازه بان سابق تیم ملی ایران در فصل جدید علاوه بر مربیگری به عنوان دروازه بان سوم روت وایس اوبرهاوزن ادامه خواهد داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج