اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۹۵۹
۱ نظر
۴۲۱۴
۱ نظر
۴۲۱۴
پ

اعتقاد مدیرعامل پرسپولیس به ۳ آچارفرانسه!

به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از گمانه‌زنی‌ها در خصوص خرید مهاجم خارجی برای این تیم خسته شده باشد!

خبرورزشی: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تازگی در مصاحبه ای در خصوص خرید مهاجم خارجی اظهار داشت: «جدای از بحث مهاجمان و نفراتی که در این پست در اختیار داریم نیز نکته‌ای که در بسیاری سوالات و مطالب در شبکه‌های اجتماعی نمود دارد این است که کمتر به قوانین و محدودیت‌های جدید توجه می‌شود. ما تا سال قبل می‌توانستیم ۲۱ بازیکن بزرگسال و ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال داشته باشیم. در واقع از امکان ۲۴ بازیکن بالای ۲۳ سال بهره‌مند بودیم. حالا این تعداد به ۱۹ نفر کاهش یافته است. به این ترتیب اگر سال قبل قابل قبول بود سه مهاجم تخصصی نوک داشته باشید الان باید به عنوان مثال این را به عدد دو برسانید. در واقع الان بازیکنان چند پستی ارزش بالاتری پیدا کرده اند. ما در نوک حمله مهدی عبدی و شهاب زاهدی را داریم. این روزها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نام تعداد زیادی مهاجم از همین کشورهای همسایه اعلام می‌شود ولی واقعا چند نفر آن‌ها بهتر از عبدی یا زاهدی هستند اگر به عبدی و زاهدی بها، حمایت و انرژی لازم را بدهیم. هواداران گاهی نقش بسیار مهم خود در این زمینه نادیده می‌گیرند آن هم در پرسپولیسی که به هوادارانش زنده است. گاهی آن چه داریم به چشم‌مان نمی‌اید و بدون آن که متوجه باشیم در جهت تضعیف و روحیه آن ها گام بر میداریم. البته کادر فنی به فکر است و ما وظیفه داریم نیازهای اعلامی را مرتفع کنیم. در این ارتباط به دنبال جذب بازیکن در خط حمله هستیم ولی گزینه‌ای که بتواند کمک کند نه این که با ایجاد نیاز کاذب و استفاده از موج فضای مجازی و فشار هواداری مجبور به خرید بازیکن کم‌کارآمد یا پرداخت‌های عجیب و غریب بشویم. این روزها بعضی فراموش می‌کنند با توجه به قوانین جدید، اگر بازیکن خارجی بگیرید و از او در ۶۰ درصد مسابقات استفاده نکنید، یک سهمیه خارجی را از دست می‌دهید ما باید همه این موارد را در کنار سقف بودجه در نظر بگیریم. باید همه موارد را کنار هم ببینیم. همچنین با بازیکنان چند پستی داریم که می‌توانند در موقع لزوم در خط حمله قرار بگیرند.»

کالبد شکافی صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که او قصد ندارد برای فصل جدید بازیکنی مثل لئاندرو پریرا بگیرد.  درویش معتقد است مهدی عبدی و شهاب زاهدی به مراتب بهتر از مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس هستند. از آن گذشته این تیم توان خرید بغداد بونجاح یا اسلام سلیمانی و ... را ندارد و همه این اخبار گمانه‌زنی رسانه‌هاست!

نکته کلیدی صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس اما جایی است که حرف از بازیکنان چند پسته‌ای می‌زند که می‌توانند به خط حمله پرسپولیس کمک کنند. منظور رضا درویس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری سه هافبک این تیم است که در فصل گذشته به تناوب از آنها در خط حمله استفاده شد و اگر او نتواند مهاجم مناسبی پیدا کند، همین سه نفر کار را برای یحیی گل محمدی درمی‌آورند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اصلاتوازفوتبال سردرمیاری اطهارنطرمیکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج