adexo3
۱۳۳۵۲۸۳
۲ نظر
۵۴۱۹
۲ نظر
۵۴۱۹
پ

حرف‌های بودار در مورد مهاجم خارجی پرسپولیس!

حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و عضو مدیریتی نزدیک قرمزها به حمیدرضا سجادی، برای اولین بار خواستار تخصیص بودجه دولتی به این باشگاه شد.

ورزش سه: حسین شهریاری رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم شرایط بهتری نسبت به رقیب دارد؟ گفت: ما به تیم رقیب توجهی نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و نفراتی که تا الان باید جذب شود، جذب شده‌اند و یک خدا قوت به همه می‌گویم.

او در مورد صحبتهای درویش که گفته بود مهاجم و دفاع چپ لازم نیست، اظهار داشت: آقای درویش بر اساس بودجه مصوب صحبت می‌کند و سقف این بودجه مشخص شده. او بر اساس درآمدها صحبت می‌کند و اگر بودجه باشد حتما بازیکن جذب خواهد کرد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا درویش اسپانسر معرفی کرده و هیئت مدیره قبول نکرده؟ عنوان کرد: هیچوقت همچین اتفاقی رخ نمی‌دهد چون هیئت‌مدیره همیشه مدیرعامل را حمایت کرده است.

وی افزود: همه باشگاه‌ها مشکل منابع مالی دارند و الان باید ببینید تکلیف مالکیت استقلال و پرسپولیس مشخص است؟ اگر وزارت ورزش صاحب دو باشگاه است که باید در هزینه کمک کند. الان سایر باشگاه‌ها یک صاحبی دارند و می‌گویند این سقف بودجه را دارید اما پرسپولیس و استقلال اینطور نیست. ما درآمد اسپانسری داریم اما مالک باشگاه هم باید حامی باشد.

حرف‌های بودار در مورد مهاجم خارجی پرسپولیس!

رئیس هیئت‌مدیره در مورد خصوصی سازی گفت: وقتی آنها می‌گویند هیئت‌مدیره را باید مشخص کنیم، پس باید تکلیف درآمد را هم مشخص کنند. مگر می‌شود باشگاهی برای وزارت ورزش باشد و وزارت بگوید ما پول نمی‌دهیم؟ همه باشگاه‌ها صاحب دارند و بودجه از کارخانه می‌گیرند. بودجه حداقلی ما 360 میلیارد تومان است و این فصل که آسیا هم خواهد بود، بیشتر خواهد شد. درآمد ما باید از حق پخش یا از وزارت ورزش یا اقتصاد باشد، جای دیگری که نداریم پول بیاوریم.

حسین شهریاری راجع به مهاجم خارجی توضیح داد: این را از باشگاه بپرسید. ما وقتی کار به نتیجه برسد و به ما اعلام کنند، اعلام خواهیم کرد.

او درباره اختلاف بین وزارت ورزش و خصوصی‌سازی و تاثیر آن بر پرسپولیس گفت: بحث اختلاف نیست، بحث قانون‌مندی است. خصوصی‌سازی می‌گوید شرکت بورسی باید فرآیند را طی کند و وزارت ورزش هم باید جوابگوی مردم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پرسپولیس مدعی اول قهرمانی لیگ

    • ناشناس

      معلومه توجهی ندارید
      نباید هم توجه کنید
      اصلا چیزی برای توجه دیگه وجود نداره
      استقلال رو نابود کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج