اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۴۲۵
۳۳۴۳
۳۳۴۳
پ

ستاره پی‌اس‌جی در آغوش رونالدو

مارکو آسنسیو، که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت، با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.

ورزش سه: مارکو آسنسیو، که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت، با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.
 

ستاره پی‌اس‌جی در آغوش رونالدو

مارکو آسنسیو که امسال تابستان رئال مادرید را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست، امروز در ژاپن فرصت این را پیدا کرد که مقابل هم‌تیمی سابقش، کریستیانو رونالدو، قرار بگیرد.

آخرین باری که آسنسیو و رونالدو در کنار هم بازی کرده بودند به پنج سال پیش برمی‌گشت که هر دو پیراهن سفیدرنگ رئال را به تن می‌کردند. بعد از آن رونالدو بعد از سال‌ها درخشش در برنابئو پایتخت اسپانیا را ترک کرد و راهی تورین شد تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.

ستاره پی‌اس‌جی در آغوش رونالدو

 

پنج سال بعد آسنسیو هم رئال را ترک کرد و امسال تابستان راهی پاری سن ژرمن شد. او امروز در اردوی تابستانی این تیم مقابل النصر عربستان قرار گرفت. تیمی که از چند ماه پیش کریس رونالدو را در ترکیب دارد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما کریس رونالدو در این بازی یک ضربه قیچی برگردان تماشایی زد تا همه به یاد گل استثنایی‌اش با پیراهن رئال به یوونتوس در لیگ قهرمانان بیفتند.

آسنسیو که در بازی امروز از دیدن رونالدو خوشحال شده بود به سمت او رفت و ستاره پرتغال را در آغوش گرفت. بعد از بازی آسنسیو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که تصویر امروز او در آغوش کریستیانو را در کنار عکس دیگری نشان می‌دهد که آسنسیو و رونالدو هر دو با پیراهن رئال همدیگر را بغل کرده‌اند. آسنسیو در این استوری در کنار تصاویر نوشت: "اسطوره کریستیانو".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج