اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۶۲۸
۱۵۶۶
۱۵۶۶
پ

ستاره بد‌شانس رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

رئال مادرید اعلام کرد ستاره جدید ترکیه‌ایش آردا گولر با مصدومیت جدی مواجه شده و با ترک اردوی این تیم به مادرید برمی‌گردد.

ورزش سه: رئال مادرید اعلام کرد ستاره جدید ترکیه‌ایش آردا گولر با مصدومیت جدی مواجه شده و با ترک اردوی این تیم به مادرید برمی‌گردد.

هواداران رئال ماردید بدترین خبر ممکن را دریافت کردند. بر اساس اعلام باشگاه، آردا گولر، پدیده ترکیه‌ای که امسال تابستان به خدمت گرفته شده بود مجبور است تور تابستانی را پیش از موعد ترک کند چرا که با مصدومیتی جدی مواجه شده است.

پدیده ۱۸ساله ترکیه‌ای امشب حساس‌ترین دیدار تابستانی رئال که امشب در آمریکا مقابل بارسلونا برگزار می‌شود را از دست داده است. او امشب با یک پرواز مستقیم به مادرید برمی‌گردد و روز پنج‌شنبه در دیدار مقابل یوونتوس هم حضور نخواهد داشت.

در بیانیه رئال مادرید اشاره شده که گولر از ناحیه مینسک زانوی راست دچار مصدومیت شده است. با توجه به اینکه آنچلوتی و رئال مادرید نیازی به ادامه حضور او در آمریکا ندیده‌اند مشخص است که مصدومیت گولر جدی است.

ستاره بد‌شانس رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

گولر بعد از آنکه فنرباغچه را ترک کرد و به رئال پیوست در بخش اول اردوی تابستانی این تیم که در والده‌بباس برگزار شد در تمرین‌ها پرتلاش نشان داد و محبوبیت زیادی در این تیم به دست آورد. اما چیزی نگذشت که او از ناحیه زانوی راست با مشکل مواجه شد و دیگر نتوانست به طور کامل در تمرین‌ها حاضر شود.

ستاره بد‌شانس رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

در بیانیه رئال مادرید درباره مصدومیت این پدیده ترکیه‌ای چنین آمده است:" بعد از آزماش‌هایی که روی آردا گولر انجام شد مشخص شد که او با مصدومیت مینسک زانوی راست مواجه است. او تا چند ساعت دیگر به مادرید برمی‌گردد تا روند درمانش را ادامه دهد".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج