اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۷۵۰
۲۲۱۸
۲۲۱۸
پ

عبدی: هفته اول هواداران را سورپرایز می‌کنیم

مهاجم جوان پرسپولیس گفت: فعلاً همه حواس‌مان به لیگ خودمان است تا چالش بازی با ستاره‌ها و ابرستاره‌ها.

ایران ورزشی: مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس معتقد است پرسپولیس شاکله تیمی خودش را حفظ کرده به همین دلیل باز هم بهترین و مدعی‌ترین تیم در بین تمام مدعیان لیگ است. عبدی هر سال شرایط برای قهرمانی را سخت‌تر می‌داند اما در این بین معتقد است بازیکنان پرسپولیس با نقشه‌ها و برنامه‌های سرمربی‌شان و توانایی که بازیکنان دارند موفق خواهند شد که تیم را به قهرمانی برسانند. عبدی که در اولین بازی تدارکاتی تیمش چهار گل زده بود در سه بازی دیگر تیمش نتوانست در گلزنی موفق باشد و تنها یک پنالتی برای تیمش به ارمغان آورد با وجود این نسبت به آینده تیم و خودش برای پرسپولیس به‌شدت امیدوار است.

 در رابطه با شرایط آماده‌سازی تیمتان چه صحبتی دارید؟

خوشبختانه با مربی بدنساز و کادر فنی خیلی خوبی که داریم همه چیز عالی پیش می‌رود از این‌رو شرایط تیم بد نیست و هر روز بهتر از روز قبل می‌شویم. اوضاع بد نیست و حتماً تلاش می‌کنیم تا فاصله باقیمانده تا لیگ به شرایط خوبی برسیم. خوشبختانه چند بازی هم انجام داده‌ایم که تاکنون در همه آنها نتایج خوبی گرفته‌ایم و تا آنجا که بازیکنان در توان داشتند سعی کردند خواسته‌های کادر فنی را پیاده کنند که حاصلش هم چهار پیروزی بود. درست است که نتایج بازی‌های دوستانه چندان اهمیت ندارد اما به هر حال خیلی مهم است که ما همین روحیه برد را در تیم حفظ کنیم و با شرایط یک تیم خوب و برنده وارد بازی‌های لیگ شویم.

در مورد گلزنی خودت که بعد از زدن چهار گل در بازی اول در بقیه بازی‌های تدارکاتی گل نزدی چه صحبتی داری؟

باور کنید من تمام تلاشم را انجام دادم که برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. اتفاقاً هر چهار تیمی هم که ما با آنها بازی کردیم همگی تیم‌های خوبی بودند که با صلاحدید کادر فنی انتخاب شدند که بازی با آنها خیلی به تیم ما کمک کرد. در بازی اول من چهار گل زدم تا با نتیجه‌ای پرگل حریف را گلباران کنیم. در بازی‌های بعدی هم بدشانسی آوردم اما یک پنالتی و یک پاس گل دادم. همه بازیکنان تیم و من به سهم خودم نهایت تلاشمان را انجام دادیم که خواسته‌ها و تمام موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی‌مان را تا آنجا که می‌توانیم اجرا کنیم. فعلاً که همه چیز تمرینی است اما فکر می‌کنم بازیکنان را نباید فقط با این بازی‌ها ملاک قرار داد چون قدرت اصلی ما در بازی‌ها و بعد از اینکه بازیکنان تیم آماده شدند مشخص خواهد شد.

در خصوص بازی هفته اول مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی چه صحبتی داری؟

تیم اراک تیم خوبی است اما ما حتماً دنبال این هستیم که در هفته اول با حضور هوادارانمان که در ورزشگاه حاضر خواهند شد و از ما حمایت خواهند کرد بهترین نمایش را ارائه دهیم و به قولی در ابتدای لیگ هوادارانمان را با نمایشی خوب و کسب سه امتیاز سورپرایز کنیم. فقط امیدوارم ورزشگاه آزادی تا چند روز دیگر کاملاً آماده شود تا ما در روز ۱۲ مرداد که روز تقریباً نیمه تعطیل هم هست با همه هوادارانمان بتوانیم روز باشکوهی را رقم بزنیم و تیم رقیب را شکست دهیم و با برد و کسب سه امتیاز، لیگ را با برد رقم بزنیم و استارت قوی برای لیگ آتی بزنیم.

صحبت حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس مطرح است، در این رابطه چه حرفی داری؟

سرمربی مسئول اول فنی تیم است به همین دلیل حتماً بهترین تصمصم را می‌گیرد و در هر پستی که صلاح بداند بازیکن جذب خواهد کرد. اگر حالا هم صحبت از جذب بازیکن جدید است ایشان حتماً صلاح دیده که باید تیم در خط حمله تقویت شود. ما از رقابت استقبال می‌کنیم رقابتی که موجب تقویت تیم می‌شود. در این پست من و شهاب هستیم و چند بازیکن دیگر هم داریم که می‌توانند در صورت تشخیص کادر فنی در خط حمله بازی کنند.

گلزنی تو از هفته اول آغاز خواهد شد و فکر می‌کنی قادری که به‌عنوان آقای گلی برسی؟

پیشگو نیستم و باور کنید قادر نیستم که در این رابطه حرف بزنم. در واقع هیچ بازیکنی نمی‌تواند در مورد گلزنی و شرایط خاص و اتفاقاتی که ممکن است در یک بازی رخ بدهد چیزی بگوید. من هم نوستراداموس نیستم و قدرت پیشگویی ندارم از این‌رو نمی‌توانم بگویم که گل می‌زنم یا نه. با وجود این تا سر حد توانم اگر بازی کردم برای تیمم تلاش می‌کنم. هدفم هم آقای گلی است و برای رسیدن به این موضوع تمام تلاشم را در بازی‌های لیگ انجام خواهم داد.

در رابطه با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با ستارگانی نظیر رونالدو و بنزما و سایر تیم‌هایی که ابرستاره‌ها را به خدمت گرفته‌اند چه صحبتی داری؟

بازی با فوق ستاره‌ها برای هر تیمی کوهی از انگیزه را به همراه خواهد آورد و ما می‌دانیم که بازی با ستاره‌ها چالشی بزرگ است اما فعلاً همه حواس‌مان به لیگ خودمان است تا چالش بازی با ستاره‌ها و ابرستاره‌ها. ان‌شاءالله به وقتش در این خصوص هم سعی خواهیم کرد که بهترین نمایش را ارائه دهیم و موفق شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج