adexo3
۱۳۳۶۸۲۷
۲۸۸۱
۲۸۸۱
پ

سیمای فراتر از معمولی استقلال با خریدهای تابستانی

با توجه به رفع محدودیت بازیکنان جدید استقلال، به نظر می‌رسد که آبی‌ها با ترکیبی متفاوت در اولین بازی لیگ بیست‌وسوم حضور پیدا می‌کنند.

فوتبال ۳۶۰: استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و آریا برزگر شد و در شرایطی‌که گفته می‌شود چند بازیکن خارجی در کنار یاسین سلمانی و محمدحسین سلیمانی قرار است به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شوند، اما به نظر می‌رسد که برای هفته اول فصل جدید لیگ برتر ستاره‌های موردنظر نکونام به فهرست استقلال اضافه نخواهند شد. در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت استفاده از ۵ خرید جدید استقلال در هفته نخست مطرح شده بود.

مدیران باشگاه استقلال سقف بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده بودند و همین مسئله باعث شده بود تا اخباری درباره ممنوعیت حضور بازیکنان جدید در ترکیب آبی‌ها مطرح شود. علیرضا خانی عضو هیات‌مدیره استقلال شب گذشته شایعات به‌وجود آمده را تکذیب کرد و توضیح داد که باشگاه استقلال سقف بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام کرده تا مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته نخست وجود نداشته باشد. البته که بحث بدهی آبی‌ها در کمیته تعیین‌وضعیت هم مطرح است که گفته می‌شود در این‌باره مدیران باشگاه استقلال مشغول رایزنی هستند تا نکونام برای هفته نخست بتواند در زمینه انتخاب بازیکن ترکیب تیمش خیال آسوده‌تری داشته باشد.

در انتظار سیمای جدید خط دفاعی آبی‌ها

حسین حسینی برای سومین‌بار بعد از خداحافظی که با هواداران استقلال داشت، به جمع آبی‌پوشان بازگشته و به نظر می‌رسد که با وجود جذب محمدرضا خالدآبادی، در هفته نخست حسینی در خط دروازه آبی‌ها قرار خواهد گرفت. آرمین سهرابیان در کنار ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند، 3 مدافع میانی استقلال هستند که گفته می‌شود از میان این مدافعان قرار است نکونام به زوج سهرابیان و مرادمند در قلب خط دفاعی تیمش میدان بدهد. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دفاع راست‌ و جپ احتمالی استقلال در هفته نخست هستند.

به دنبال انتخاب جانشین برای چشمی

روزبه چشمی به دلیل دریافت کارت قرمز در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز، در هفته نخست نمی‌تواند آبی‌پوشان پایتخت را همراهی کند. همین مسئله باعث شده تا جواد نکونام به دنبال انتخاب جانشین برای چشمی باشد و گفته می‌شود که قرار است سرمربی آبی‌ها به مثلث مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس و آرش رضاوند میدان بدهد. نیک‌‎نفس که در اردوی پیش‌فصل عملکرد خوبی داشت، حالا قرار است جانشین چشمی شود و مهدی‌پور و رضاوند هم محتمل‌ترین گزینه‌‎ها برای حضور در ترکیب اصلی استقلال در مسابقه روز جمعه هستند.

از زوج جذاب تا حضور ارسلان

کوین یامگا گزینه نخست موردنظر جواد نکونام برای حضور در پست وینگر راست است. گفته می‌شود که در نقطه مقابل، مهرداد محمدی هم با گذر از روزهای مصدومیت آماده حضور در ترکیب استقلال شده و قرار است در پست وینگر چپ به میدان برود تا در غیاب مهدی قایدی و محمد محبی، زوج جذابی جانشین آن‌ها در خط حمله استقلال شوند. در نوک خط حمله هم به جز آریا برزگر، خبری از جذب بازیکن جدید نیست و در نقطه مقابل، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده را جواد نکونام از فهرست تیمش کنار گذاشته تا امیرارسلان مطهری گزینه اول حضور در ترکیب استقلال برای دیدار با صنعت‌نفت آبادان باشد تا با این اوصاف، نکونام ترکیب 11 نفره قابل‌قبولی برای هفته نخست در اختیار داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج