اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۷۲۴۲
۳۱۲۸
۳۱۲۸
پ

کنایه‌های عجیب ساکت به پرسپولیس و استقلال!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مراسم رونمایی از کیت این تیم برای فصل جدید، صحبت‌های عجیبی را علیه سرخابی‌ها به زبان آورد.

ورزش سه: محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از کیت سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر برای دقایقی به صحبت پرداخت و در‌ بخشی‌ از اظهارات خود کنایه‌های عجیبی را علیه سایر تیم‌های لیگ برتری به زبان آورد و اعلام کرد سپاهان جزو تیم‌هایی محسوب می‌شود که تنها روی پای خودش ایستاده است.

ساکت گفت: همه آنچه که در موفقیت‌های گذشته و سال‌های اخیر به دست آوردیم، به همت بازیکنان، کادرفنی و اندیشه‌های آنها و همچنین حمایت‌های منطقی هواداران و تلاش‌های پرسنل است. بازیکنان به چیزی جز اراده، قدم‌های استوار و شوت‌های مرگ‌آفرین، ضربات سر و سیوهایشان متکی نبودند و افتخارات مختلف را آفریدند.

مدیرعامل سپاهان در ادامه عنوان کرد: سپاهان به دور از تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها، ادارات و وزارت‌خانه‌ها، مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری و حتی صداوسیما و برنامه‌ریزی‌ها و تغییر برنامه‌ها و ورزشگاه‌ها و تغییر برنامه‌ها، روی پای خودش حرکت کرد و به هیچکس خرده نگرفت و چنگی به صورت هیچ باشگاهی نزد.

ادب، معرفت و اخلاق از سوی سرمربی خودمان تا تک تک بازیکنان شایسته‌ای که اینجا بودند و هستند و اضافه شده‌اند، در تک تک صحنه‌ها بروز داده شد. فراموش نمی‌کنیم بازیکن آسیب‌دیده حریف دست در دست بازیکنان ما از زمین بلند شد و این نمادی بر اخلاق، رفتار، منش و احترام همیشگی به تیم و مربیان و هواداران حریف بود. این نگاه و افق اخلاقی و رفتاری باشگاه سپاهان بوده که دور از تنفس‌های مصنوعی و حمایت‌های این و آن و مافیای رسانه‌ای خود روی پای خود ایستاد و حرکت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج