اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۳۸۶
۲۹۶۳
۲۹۶۳
پ

پنالتی دربی را در صربستان برای ساپینتو گرفتند!

صحنه‌ای مشابه با خطای هند پنالتی دربی، این بار در صربستان برای ساپینتو تکرار شد.

خبرورزشی: صحنه‌ای مشابه با خطای هند پنالتی دربی، این بار در صربستان برای ساپینتو تکرار شد.

تیم فوتبال آپوئل در شرایطی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود وویوودینا صربستان عبور کند که گل دوم این تیم، از روی نقطه پنالتی به دست آمد. لحظه خطای هند پنالتی میزبان، شباهت جالبی با صحنه مشکوک دربی پایتخت دارد.

در دیدار شب گذشته دو تیم، آپوئل از سمت چپ و روی یک ضدحمله، صاحب موقعیت شد. جورگوس افرایم پس از عبور از مدافع روبرو، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که مامادو ترائوره، مدافع اهل مالی وویوودینا با یک تکل، پاس افرایم را قطع کرد ولی در ادامه، توپ به دست این بازیکن خورد.

پنالتی دربی را در صربستان برای ساپینتو گرفتند!

داور مسابقه نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. این تصمیم با اعتراض بازیکنان وویوودینا همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که توپ ابتدا به پای ترائوره برخورد کرده و در ادامه تماسی با دست این بازیکن داشته است. اما طبق قوانین داوری، اینگونه موارد خطای پنالتی است.

این صحنه شباهت عجیبی به دربی بزرگ پایتخت و لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس دارد. جایی که پیام حیدری اعتقادی به پنالتی نداشت، ولی پس از گذشت چند ماه از آن دیدار، هواداران استقلال هنوز هم معتقد هستند باید برای تیمشان پنالتی اعلام می‌شد.

پنالتی دربی را در صربستان برای ساپینتو گرفتند!

در روزهای پس از دربی نیز نیمی از کارشناسان تصمیم پیام حیدری را تأیید کرده و نیم دیگر نیز معتقد بودند او مرتکب اشتباه شده او باید یک پنالتی به سود آبی‌ها اعلام می‌کرد. ساپینتو نیز بارها در مورد آن صحنه به صحبت پرداخت و اینکه اگر برای استقلال پنالتی اعلام می‌شد، قهرمان لیگ نیز تغییر می‌کرد.

به هر شکل و پس از گذشت چندین ماه از آن دیدار جنجالی، صحنه‌ای مشابه با برخورد توپ به دست گولسیانی در استادیوم کاراجوردزه صربستان تکرار شد و این بار داور به سود تیم ساپینتو پنالتی گرفت تا آپوئل راهی دور بعدی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج