adexo3
۱۳۳۹۳۴۷
۱ نظر
۸۱۲۰
۱ نظر
۸۱۲۰
پ

زلزله هشت ریشتری در عربستان با بمب جدید

روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که الاتحاد با نماینده های محمد صلاح وارد مذاکره شده است.

ورزش سه: روزنامه الریاضیة در خبری فوری مدعی شد که الاتحاد با نماینده های محمد صلاح وارد مذاکره شده است.

آتش تابستان داغ و سوزان عربستان قصدی برای خاموش شدن ندارد و به لطف سرمایه گذاری کلان و سرسام آور صندوق سرمایه گذاری سعودی در فوتبال، تیم های این کشور یکی یکی در حال جذب ستاره های مطرح فوتبال اروپا هستند.

پیوستن کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته، دریچه ای به روی دیگر بازیکنان بود تا به پیشنهاد چند ده میلیون دلاری باشگاه های عربستان پاسخ مثبت دهند و پس از حضور ستاره هایی نظیر ریاض محرز، مارسلو بروزوویچ، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، ادوارد مندی، روبرتو فیرمینو، سادیو مانه، کریم بنزما و... در تیم های سعودی، حالا آنها اهداف بزرگ و دور از انتظاری را هدف قرار داده اند.

یکی از بازیکنانی که از هفته ها قبل نامش برای حضور در خاورمیانه مطرح شده بود، محمد صلاح است. ستاره مصری لیورپول که هم به سبب مسلمان بودن و هم عرب زبان بودن همواره مورد حمایت عربستانی ها قرار گرفته بود، حالا به صورت جدی، یک تیم از این کشور را خواهان خود می بیند.

زلزله هشت ریشتری در عربستان با بمب جدید

روزنامه الریاضیة شامگاه دوشنبه و در خبری فوری اعلام کرد که باشگاه الاتحاد برای جذب محمد صلاح وارد مذاکرات جدی شده است. یک منبع نزدیک به این بازیکن در مصاحبه ای اختصاصی به الریاضیة گفت: خبر علاقه الاتحاد به ستاره مصری درست است. مذاکراتی بین محمد صلاح و باشگاه الاتحاد عربستان در جریان است. این چیزی است که می توانم بگویم، فعلاً جزئیات دیگری ندارم.

این منبع در ادامه افزود: این پیشنهاد باید جذاب باشد تا ستاره مصری برای بازی در عربستان ترغیب شود. صلاح هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در انگلیس دارد.

در همین حال منابعی به الریاضیه توضیح دادند که پیشنهاد الاتحاد به محمد صلاح، دستمزد شگفت انگیز 180 میلیون یورو برای دو فصل است. ضمن اینکه تیم سعودی حاضر است بابت مدت زمان باقیمانده از قرارداد فرعون مصر، 60 میلیون پوند به باشگاه لیورپول پرداخت کند.

در صورت موافقت محمد صلاح برای پیوستن به الاتحاد، یک بمب بزرگ و باورنکردنی توسط فوتبال عربستان منفجر می شود. در ماه های گذشته نیز اخباری درخصوص نارضایتی ستاره مصری از حضور در آنفیلد منتشر شده بود. باید دید که او در نهایت چه تصمیمی برای آینده اش اتخاذ می کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مگه دیوانه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج