اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۰۹۴۹
۳۰۸۱
۳۰۸۱
پ

آشنایی با تیم منتخب بازیکنان بیرون مانده لیگ برتر

۱۱ بازیکن مطرح در شرایط فعلی در فصل آتی لیگ برتر خلیج فارس تیم ندارند.

سرخ نیوز: لیست ۱۱ بازیکن شاخصی که در حال حاضر بدون تیم هستند به شرح زیر می باشد؛

۱- علیرضا رضایی – دروازه بان

با توجه به تمدید قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال، آبی پوشان عملا نمی خواستند دو گلر بزرگسال در لیست خود داشته باشند و با همین دلیل محمدرضا خالد آبادی استقلالی شد و رضایی گرچه هنوز از جمع شاگردان نکونام جدا نشده اما در لیست آبی ها نیز حضور ندارد و به دنبال انتقال قرضی به تیم دیگری است.

۲- مسعود ابراهیم زاده – دفاع چپ

کاپیتان سابق ذوب آهن اصفهان نیز در جمع بازیکنانی قرار گرفته که در لیگ بیست و سوم تیم ندارند. بعد از حضور محمد ربیعی در تیم ذوب آهن، این سرمربی ابراهیم زاده را نخواست و گرچه وی مذاکراتی با ملوان داشت اما به دلیل آنکه سهمیه لیگ برتری ملوانی پر است تکلیف ابراهیم زاده نیز نامشخص است.

۳- عارف غلامی – دافع میانی

قرارداد عارف غلامی با استقلال با پایان لیگ ۲۲ تمام شد؛ جواد نکونام در ابتدای حضور در استقلال درخواستی برای تمدید قرارداد او نداشت اما بعد از مدتی گرچه آبی ها قصد تمدید قرارداد او را داشتند اما در نهایت این امر میسر نشد و غلامی اعلام کرد با تیم دیگری توافق کرده و در نهایت نیز بدون تیم ماند!

۴- عزت الله پورقاز – دفاع میانی

مدافع ۳۶ ساله هوادار بعد از جدایی از این تیم با هیچ تیم دیگری قرارداد نبست؛ پورقاز سابقه ۵ سال حضور در خط دفاع سپاهان را در کارنامه دارد.

۵- محمدرضا حسینی – هافبک

محمدرضا حسینی که در سپاهان فصل گذشته و تفکرات ژوزه مورایس جایگاه ثابتی نداشت در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و سوم به صورت قرضی به گل گهر سیرجان رفت؛ او گرچه یکسال دیگر با سپاهان قرار دارد اما در لیست مازاد است و هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

۶- مهرداد رضایی – هافبک

مهرداد رضایی بعد از حضور ساکت الهامی در مس رفسنجان ترجیح داد از جمع مسی ها جدا شود و گرچه گفته می شد به ذوب آهن می رود اما در حال حاضر تیم ندارد.

۷- صادق بارانی – هافبک دفاعی

بعد از گذراندن و اتمام دوران سربازی در تیم ملوان، صادق بارانی یا پیشنهادی نداشت و یا با پیشنهاد خوبی مواجه نشد که در نهایت منجر به آن شد که بدون تیم باشد.

۸- یاسین سلمانی – هافبک

گفته می شد یاسین سلمانی از تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد اما هدف او لژیونر شدن است. گرچه پیشنهاد آبی ها به سلمانی بسیار جدی تر بود اما سلمانی هنوز تصمیمی برای فصل بعد خود نگرفته و با وضعیت فعلی لیست استقلال، بعید است دیگر آبی پوش شود.

۹- اشکان دژاگه – هافبک

شخص دژاگه تاکید داشت که اولویت او برای فصل آتی، تیم فولاد خوزستان است و فوتبالش را در اهواز ادامه می دهد اما در نهایت قراردادش را تمدید نکرد و هنوز هم تیم ندارد.

۱۰- مسعود شجاعی – هافبک

کاپیتان سابق تیم ملی ایران بعد از حضور در نساجی و هوادار در فصل آتی، تیم ندارد و در وضعیتی نامشخص به سر می برد.

ارتباط تلفنی در هر زمان با برترین روانشناسان ایران امکان پذیر شد!

۱۱- علی قربانی – مهاجم

قربانی که در زمان حضور نکونام روی نیمکت فولاد به تیم خوزستانی پیوست در فصل آتی مقصدی نداشته و درواقع جز بازیکنان بدون تیم لیگ بیست و سوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج