۱۳۴۱۰۵۳
۳۳۰۱
۳۳۰۱
پ

پاسخ عجیب یک متمول به درخواست درویش

یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.

خبرگزاری مهر: بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی ادامه دارد که یکی از دغدغه‌های اصلی تیم‌ها تأمین منابع مالی برای پرداخت قراردادهای جاری خود است. باشگاه‌های لیگ برتری با آگاهی از بدهی‌سال های گذشته، هزینه کردهایی دارند که توان پرداخت آن را ندارند.

از این رو به هر ریسمانی برای تأمین هزینه‌های جاری خود چنگ می‌زنند تا با دور زدن قوانین جاری مالی بتوانند منابع درآمدی خود را ارتقا دهند. یکی از مواردی که در سیستم تیم‌داری فوتبال حرفه‌ای بخصوص پرسپولیس نشر پیدا کرده است حضور هوادار متمول به عنوان یکی از بازوهای اقتصادی قدرتمند است.

این هوادار که نزدیک به ۳۵ سال کمک‌های مالی فراوانی به پرسپولیس داشته است در فصل جاری لیگ برتر نیز کمک‌های شخصی اش را از خریدهای تابستانی پرسپولیس دریغ نکرد. او به هر یک بازیکنان جدید پرسپولیس مبلغ سه میلیارد تومان واریز کرد. همچنین نقش پررنگ خود را در حفظ علیرضا بیرانوند ایفا کرد تا اسمش رفته رفته بر سر زبان‌ها بیفتد.

دیده شدن در رسانه‌های رسمی و مجازی باعث شد تا یکی دیگر از طرفداران پرسپولیس که در کانادا زندگی می‌کند ادعای خرید باشگاه و تأمین هزینه برای خریدهای بزرگ خارجی کند. همین موضوع باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای رهایی از فشار بدهی‌های مربوط به گذشته دو بار تماس تلفنی با وی برقرار کرده و درخواست دریافت پول داشته باشد.

این فرد به درویش اعلام کرده است مشکلی برای پرداخت پول ندارد اما حاضر نیست برای خرید یک بازیکن یا پرداخت پاداش‌ها کمک کند. او اعلام کرده است کل باشگاه را با تمام هزینه‌های گذشته و جاری می‌خواهد اما در جلسه خصوصی سازی و سازمان بورس هم شرکت نخواهد کرد!

طرفدار ایرانی - کانادایی تیم پرسپولیس حاضر به پرداخت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته نیز نشده و اعلام کرده است فقط پول خود را صرف خرید کل باشگاه می‌کند. ‌‬اتفاقی که در حال حاضر با توجه به قوانین بورسی و همچنین مسائل اداری جاری امکان پذیر نیست تا هوادار متمول تنها به دیده شدن در رسانه‌های داخلی بسنده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج