اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۱۵۰۸
۲۵۲۶
۲۵۲۶
پ

قهرمان جهان گل زد و مصدوم شد!

تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.

ورزش سه: تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.

تاتنهام در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر کاپیتان و گلزن اولش هری کین را از دست داد تا از شروع رقابت‌ها با وضعیت بغرنجی مواجه شود.

امروز تاتنهام با هدایت سرمربی جدیدش آنگه پوستکوگلو در هفته اول لیگ برتر در خانه برنتفورد به مصاف این تیم رفت. این بعد از سال‌ها اولین بار بود که اسپرز بدون ماشین گلزنی‌اش هری کین وارد زمین می‌شد و بازوبند کاپیتانی او را هم بر بازوی سون هیونگ مین بسته بود.

درحالیکه پوستکوگلو از ریچارلیسون برزیلی به عنوان مهاجم نوک استفاده کرده بود تا وظیفه اصلی گلزنی به عهده او سپرده شود این دفاع وسط آرژانتینی، کریستین رومرو، بود که اولین گل بازی را برای اسپرز به ثمر رساند.

رومرو در دقایق اولیه در یک برخورد از ناحیه سر آسیب دید ولی به بازی برگشت. در دقیقه ۱۱ تاتنهام از سمت چپ صاحب یک ضربه آزاد شد. مدیسون توپ را به صورت مواج به درون محوطه شش قدم ارسال کرد تا رومرو با ضربه سر دروازه برنتفورد را باز کرده و تاتنهام را پیش بیندازد.

اما خوشحالی کریستین رومرو چندان دوام نداشت. او به دلیل ضربه‌ای که در دقیقه ۳ بعد از در برخورد با امبومو، بازیکن برنتفورد، به سرش وارد شده بود احساس ناراحتی می‌کرد و سه دقیقه بعد از گلزنی به ناچار زمین را ترک کرد تا دیوینسون سانچز به جایش وارد زمین شود.

قهرمان جهان گل زد و مصدوم شد!
قهرمان جهان گل زد و مصدوم شد!

بعد از خروج رومرو از زمین برنتفورد توسط امبومو از روی نقطه پنالتی یک گل به ثمر رساند و سپس گل دیگری هم توسط ویسا به ثمر رساند و نیمه اول با برتری 2-1 این تیم در حال پایان است.

قهرمان جهان گل زد و مصدوم شد!

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج