adexo3
۱۳۴۱۷۲۰
۳۰۳۰
۳۰۳۰
پ

توضیحات ستاره بارسا در مورد حرکت مضحکش!

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید کرد که دلیل حرکت مضحکش در بازی با ختافه تصور حضورش در خارج از زمین بود.

ورزش سه: بارسلونا در چارچوب هفته اول لالیگا به تساوی بدون گل مقابل ختافه بسنده کرد. رونالد آرائوخو یکی از چهره‌های ویژه این دیدار بود؛ او در اواخر نیمه اول توپی که به بیرون نرفته بود را داخل زمین با دست گرفت، اما از کارت قرمز داور فرار کرد. مدافع بارسا در دقایق پایانی نیمه دوم نیز تعادلش در داخل محوطه جریمه حریف را از دست داد، ولی داور در VAR خطای هند گاوی را لحظاتی پیش از این صحنه مشاهده کرده از اعلام پنالتی برای شاگردان ژاوی صرف‌نظر کرده بود.

توضیحات ستاره بارسا در مورد حرکت مضحکش!

آرائوخو تاکید کرد که داور یک پنالتی به نفع بارسا نگرفته است: "این یک پنالتی واضح بود. حتی خود بازیکن حریف که روی من خطا کرد هم این را گفت. من هند گاوی را ندیدم، اما به هر حال جای هیچ بهانه‌ای نیست و باید به کارمان ادامه دهیم."

توضیحات ستاره بارسا در مورد حرکت مضحکش!

او در مورد طولانی شدن بازی که حدود 116 دقیقه در جریان بود گفت: "فوتبال مدرن از نظر فیزیکی بسیار سخت است. شما 90 دقیقه بازی می‌کنید و سپس 11 یا 12 دقیقه وقت اضافه دارید. این خیلی دشوار است، اما باید خود را وفق دهیم و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد."

در اواخر نیمه اول بازی بارسا-ختافه یک توپ بلند برای آرائوخو ارسال شد. او که تصور می‌کرد از خط طولی خارج شده، توپ را به دست گرفت تا برای تیم حریف اعلام خطا شود. ستاره بارسا در مورد این حرکت مضحکش که بازیکنان ختافه تاکید به اخراجش روی این صحنه داشتند گفت: "من توپ را با دستانم گرفتم، زیرا فکر می‌کردم خارج از زمین هستم، اما چیزی خاصی نبود و همه چیز سریع حل شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج