adexo3
۱۳۴۲۶۹۴
۷۷۱۰
۷۷۱۰
پ

رجبی: نکونام عصبی است و هاشمی‌نسب از او بدتر!

استقلال پس از برتری قاطعانه در برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول بازی‌های لیگ برتر به مصاف ملوان می‌رود‌ .

روزنامه اعتماد: استقلال پس از برتری قاطعانه در برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول بازی‌های لیگ برتر به مصاف ملوان می‌رود‌ . رضا رجبی یکی از پیشکسوتان استقلال درخصوص این بازی گفت: بار قبل هم با شما صحبت کردم و گفتم استقلال همیشه استقلال است چه یک بازیکن برود یا حتی بچه‌ها خودشان در رختکن ارنج کنند و ترکیب را خودشان بچینند هم یک تیم قابل احترام است . این تیم دو تا جام آسیایی را برده و امسال هم تیم پرمهره‌ای است. در بازی با صنعت نفت هم مشخص شد مسائلی که عنوان می‌شود یک جنگ زرگری است که دلایلش را بعد‌ خواهم گفت!  از رجبی پرسیدیم دعوای زرگری منظورش جدال بین خطیر و نکونام است؟ پاسخ داد: مشخص است دیگر! کاملا معلوم‌است! همه فرار رو به جلو می‌کنند. معمولا افرادی که دوربین را روی دیگران می‌اندازند خودشان چیزی برای گفتن ندارند. برای همین هم این اتفاق در باشگاه می‌افتد. الان شرایط باشگاه طوری است که‌ واقعا نمی‌دانم چه افرادی برای استقلال تصمیم می‌گیرند، چون یک اتفاقاتی در این تیم می‌افتد که مغایرت دارد با قداست و قدمت استقلال. بگذریم! او افزود: اما در رابطه بازی با ملوان خب ملوان‌ یک تیمی است که تازه برگشته به لیگ و قابل احترام است و تارتار هم در آنجا بد کار نکرده. از طرفی بازی پخش مستقیم می‌شود و انگیزه‌های خودشان را دارند.

همه بازی‌ها سخت است و این بازی هم می‌تواند برای استقلال سخت باشد. رجبی با اشاره به اینکه از هفته اول نمی‌شود‌ مدعیان را شناخت، افزود: همه فکر می‌کردند فصل پیش سپاهان ۱۰-‌صفر ملوان را می‌برد! اما دیدید که بازی مساوی شد و قهرمانی به پرسپولیس رسید. فوتبال هم‌ یک زندگی است که ‌حوادث آن جلوتر از بحث منطقی است. اما روی کاغذ همان مربع‌ یعنی پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی هستند. تراکتور با اینکه‌ در هفته اول نتیجه خوبی نگرفت، اما باز هم‌ مدعی است.  پیشکسوت استقلال درخصوص اضافه شدن بعضی نفرات مثل هاشمی‌نسب و بیک‌زاده به کادرفنی این تیم ‌گفت: در کلاس پرو لاینسس آنچه تاکید می‌شد به مربیان این بود که نباید سرمربی دور خودش را شلوغ کند. سه ماه است بحث است که هاشمی‌نسب بیاید یا نه. یعنی باشگاه ما آن‌قدر سقف آرزوهایش پایین آمده که هنوز این را نمی‌توانند مدیریت کنند؟ یا نوازی و رحمتی و بیک‌زاده و‌... این همه کمک‌ هستند، اما در نهایت‌ نکونام خودش لشکر یک‌نفره است! خودش تصمیم‌ می‌گیرد .  از کارشناس فوتبال پرسیدیم هاشمی‌نسب می‌تواند کریم باقری استقلال باشد، پاسخ داد: به هیچ‌وجه. کریم باقری نان پذیرشش را می‌خورد. کریم شخصیتش آرام‌ است که در پرسپولیس هم‌ عقبه فوتبالی خوبی دارد و هم اینکه بازیکنان به عنوان یک پدر یا یک برادر بزرگ‌تر قبولش دارند. یک‌بار هم‌ گفتم خود نکونام آدم عصبی است و در زمان حساس معلوم می‌شود و هاشمی‌نسب هم‌ از او بدتر. جفت آنها ‌مثل باروت می‌مانند! هاشمی‌نسب به هیچ‌وجه‌ نمی‌تواند کاری که کریم‌ می‌کند را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج