اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۷۴۹
۴۷۹۶
۴۷۹۶
پ

۱۰۰ گله شدن ماشین گلزنی فوتبال ایران

در شب تلخ شکست خانگی برابر صنعت نفت، گلزنی مهاجم فولاد جایی برای خوشحالی های آنچنانی و پشتک های نمایشی نداشت.

همشهری آنلاین: گل دقیقه ۸۵ محمد عباس زاده هرچند فولاد را به مساوی امیدوار کرد اما در نهایت فولادی ها دومین مسابقه را هم بدون کسب امتیاز از سر گذراندند. آن ها در هفته دوم در یک دربی استانی و بازی جنجالی هفته دو، یک از صنعت نفت آبادان شکست خوردند. 

نفت ابتدا با گل طالب ریکانی در نیمه اول و سپس در همان ابتدای نیمه دوم با گل حسین شنانی خودش را دوهیچ پیش انداخت تا تمام تلاش فولادی ها برای بازگشت به بازی در ورزشگاه خانگی بی نتیجه باشد. حتی تک گل محمد عباس زاده که این فصل از تراکتور به فولاد آمده تا با تجربه و شم گلزنی اش مشکلات خط حمله این تیم را حل کند نجات بخش نبود.

نکته جالب ایتکه عباس زاده در این بازی توانست صدمین گل خود را در ۲۲۹ بازی اش به ثمر برساند. او این صد گل را با پیراهن شش تیم مختلف به ثمر رسانده است.  

این مهاجم مازندرانی در حالی تک گل فولاد و اولین گل فصلش را به ثمر رساند که فصل گذشته موفق شده بود در ۲۴ مسابقه ۱۰ گل برای تراکتور بزند. این مهاجم ۳۳ ساله تا به حال بهترین عملکردش را برای تیم استانش نساجی داشته و توانسته  در ۸۲ بازی با پیراهن این تیم ۴۵ گل به ثمر رسانده است. 

مهاجم چپ پا و گلزن این فصل فولاد معمولا بعد از گلزنی ، خوشحالی اش را با پشتک و وارو نشان می داد اما امشب گل بی ثمرش را تنها با یک مشت گره کرده و گامهای سریع به سمت میانه میدان جشن گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج