اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۶۲۸
۵۵۳۲
۵۵۳۲
پ

عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!

عبدالرزاق حمدالله گل عجیبی را در دیدار برابر الطائی به ثمر رساند.

ورزش سه: عبدالرزاق حمدالله گل عجیبی را در دیدار برابر الطائی به ثمر رساند.

 در شرایطی که طی هفته اخیر شایعات زیادی درخصوص آینده عبدالرزاق حمدالله منتشر شده بود، اما این بازیکن شب بسیار خوبی را در استادیوم عبدالله الفیصل شهر جده پشت سر گذاشت و ضمن به ثمر رساندن یک گل، پاس گل دوم را نیز داد.

پس از جذب بنزما، گفته می شد که این بازیکن به دنبال جدایی از الاتحاد است و حتی در روزهای گذشته نیز اخباری در مورد علاقه پرسپولیس به مهاجم مراکشی توسط برخی خبرنگاران نه چندان مطرح سعودی منتشر شد که آینده او را تحت الشعاع قرار داده بود.

اما حمدالله بدون توجه به این مسائل، در ترکیب الاتحاد به میدان می رود و در دیدار برابر الطائی نیز یک گل عجیب به ثمر رساند. جایی که سنگربان حریف سرخوش از یک سیو طلایی روی زمین دراز کشیده بود ولی غافل از اینکه روی تیزهوشی کورنادو و عبدالرزاق، گل نخست ببرها به ثمر رسید که آن را در زیر مرور می کنیم:

عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
صحنه از اینجا شروع شد. پاس کورنادو در موقعیتی ایده آل به بنزما رسید و همه در استادیوم عبدالله الفیصل شهر جده به هوای گل از جای خود بلند شدند.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
بنزما ضربه اش را با نهایت قدرت به سمت چپ دروازه بان حریف زد ولی ویکتور براگا سنگربان الطائی با واکنشی تماشایی و دیدنی توپ را با یک دست مهار و راهی کرنر کرد.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
در شرایطی که کارگردان تلویزیونی کریم بنزما را به تصویر کشیده بود، ناگهان عبدالرزاق حمدالله به شادی پرداخت و بینندگان تلویزیونی متوجه نشدن چه اتفاقی رخ داده است.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد پس از اینکه توپ به کرنر رفت، مدافعان الطائی بالای سر ویکتور براگا حاضر شده و بابت سیو بزرگ او، از دروازه بان تیمشان تشکر می کنند. اما در سمت مقابل ایگور کورنادو توپ را برمیدارد تا سریعا بازی را به گردش بیندازد.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
در شرایطی که همچنان ویکتور براگا روی زمین افتاده و مدافعان الطائی دور او را گرفته اند، کورنادو سریعا کرنر را به روی دروازه ارسال می کند تا حمدالله را صاحب موقعیت کند.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
در شرایطی که سنگربان الطائی با تأخیر فراوان از زمین بلند شد و مدافعان این تیم به خودشان آمدند، توپ روی پای راست عبدالرزاق حمدالله قرار گرفت و او از سردرگمی بازیکنان حریف نهایت استفاده را برد.
عجیب‌ترین گل فصل توسط گزینه پرسپولیس!
مهاجم مراکشی الاتحاد به راحتی هر چه تمام تر توپ را به تور دروازه الطائی چسباند و تیمش را پیش انداخت تا در میان بهت و حیرت بازیکنان میهمان، شاگردان نونو اسپریتو سانتو به گل اول بازی دست پیدا کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج