اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۹۷۲
۱۴۶۳
۱۴۶۳
پ

شروع طوفانی بانوی‌پیر در هفته اول سری آ

بانوی پیر از اولین بازی خود در فصل جدید سری A به آسانی سه امتیاز گرفت، اما شاگردان مائوریتزیو ساری فصل را با یک شکست تلخ آغاز کردند.

تسنیم: بانوی پیر از اولین بازی خود در فصل جدید سری A به آسانی سه امتیاز گرفت، اما شاگردان مائوریتزیو ساری فصل را با یک شکست تلخ آغاز کردند.

 شب دوم از هفته نخست رقابت‌‌های سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ یکشنبه شب با انجام دو بازی همزمان از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین بازی یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود اودینزه را شکست داد.

فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۲، دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی و آدرین رابیو در دقیقه ۳+۴۵ گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند تا بانوی پیر در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کرده باشد.

در بازی همزمان اما لاتزیو نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبانش لچه شد. لاتزیو با وجود پیش افتادن از حریف به لطف گلزنی چیرو ایموبیله در دقیقه ۲۶، در پایان بازی غافلگیر شد و در عرض دو دقیقه دو گل خورد و بازی برده را باخت. پونتوس در دقیقه ۸۵ و فدریکو دی‌فرانچسکو در دقیقه ۸۷ گل‌‌های لچه را در این بازی به ثمر رساندند.

هفته نخست سری A امشب با انجام دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت ۲۰ تورینو پذیرای کالیاری خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۲:۱۵ میلان میهمان بولونیاست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج