adexo3
۱۳۴۳۹۹۱
۳۵۳۷
۳۵۳۷
پ

ستاره قرمزها متهم به خشونت علیه نامزدش شد

نامزد سابق آنتونی در حال آماده کردن یک سند ۷۰ صفحه‌ای از خشونت خانگی این ستاره برای ارائه به پلیس است.

خبرورزشی: نامزد سابق آنتونی در حال آماده کردن یک سند ۷۰ صفحه‌ای از خشونت خانگی این ستاره برای ارائه به پلیس است.

ظاهراً نامزد سابق آنتونی، ستاره منچستریونایتد، از او به دلیل خشونت خانگی شکایت کرده است. آنتونی تمام اتهامات علیه خود را رد کرده و آنها را کاذب خوانده و گفته که مطمئن است بی‌گناهی او ثابت خواهد شد.

«گابریلا کاوالین» قبلاً علیه وینگر ۸۵ میلیون پوندی که در زادگاهش برزیل تحت بازجویی است، شکایت کرده بود. ادعاهای تازه کاوالین برای اولین بار توسط رسانه برزیلی UOL، یکی از بزرگترین خبرگزاری‌های کشور آمریکای جنوبی، منتشر شد. این دختر ۲۳ ساله که دی‌جی و اینفلوئنسر برجسته‌ای با نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ فالوور در اینستاگرام است، ادعا می‌کند که در زمانی که با بازیکن سابق آژاکس در منچستر زندگی می‌کرد مورد خشونت خانگی قرار گرفته بود. این رسانه گزارش داد که وکلای کاوالین آماده می‌شوند تا یک سند ۷۰ صفحه‌ای با جزئیات علیه آنتونی به پلیس ارائه بدهند.

ونسا سوزا وکیل کاوالین، ادعا کرد که آنتونی پیام‌های تهدیدآمیزی به موکلش ارسال کرده، او را در خانه‌ حبس کرده و مورد خشونت قرار داده است. این اینفلوئنسر همچنین به Record TV، دومین کانال پربیننده برزیل، رفت و اتهاماتی را علیه آنتونی مطرح کرد.

کاوالین قبلاً در شکایتی به پلیس سائوپائولو، آنتونی را متهم کرده بود که به او چهار بار حمله کرده. این پرونده همچنان در برزیل در دست بررسی است. آنتونی در ماه ژوئن در بیانیه‌ای طولانی در اینستاگرام خود به این اتهامات واکنش نشان داد. او گفت که مطمئن است بی‌گناهی او ثابت خواهد شد و آسیب‌هایی که به چهره او وارد شده در گذشته باقی خواهد ماند.

او نوشت: «به دوستان، طرفداران و دنبال‌کنندگان. به خاطر شما پس از ارائه اظهاراتم در ایستگاه پلیسی که تحقیقات مربوط به من در آن انجام می‌شود، می‌خواهم برای اولین بار از زمانی که به دروغ متهم به تجاوز و خشونت شده‌ام، صحبت کنم. تا این لحظه سکوت کردم تا در روند تحقیقات خللی ایجاد نشود، اما در تمام این روزها من و خانواده‌ام در سکوت رنج کشیدیم. با وجود اینکه من در یک جامعه بسیار محروم به دنیا آمدم و بزرگ شدم، اما هرگز در موقعیتی مشابه این وضعیت قرار نگرفته بودم که در آن اتهام نادرست باعث قضاوت عمومی و ناعادلانه برخی افراد شود. بعد از اتمام تحقیقات، بی‌گناهی من ثابت خواهد شد، مسلماً عدالت برقرار خواهد شد و آسیب اولیه به چهره من در گذشته باقی خواهد ماند. از پیام‌های حمایتی بی‌شماری که در این دوران بسیار سخت برایم ارسال کردید سپاسگزارم.»

نشریه سان با منچستریونایتد و پلیس منچستر بزرگ برای اظهار نظر در مورد این اتهامات تماس گرفته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج