اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۴۸۵۱
۴۶۶۶
۴۶۶۶
پ

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

هری کین و همسرش کیت و ۴ فرزندشان در مونیخ آلمان ساکن شده‌اند و می‌توانند از زندگی لوکسی در منطقه ثروتمند «گرونوالد» لذت ببرند.

خبرورزشی: هری کین و همسرش کیت و ۴ فرزندشان در مونیخ آلمان ساکن شده‌اند و می‌توانند از زندگی لوکسی در منطقه ثروتمند «گرونوالد» لذت ببرند.

به منطقه‌ای که می‌تواند خانه جدید خانواده هری کین باشد، به دلیل عمارت‌های مجلل و رستوران‌های سطح‌بالایی که دارد، بورلی هیلز باواریا لقب داده‌اند.

هری و کیت طبق گزارش‌ها در حال جستجو در املاک و مدارس در «گرونوالد» مونیخ بوده‌اند، جایی که عمارت‌ها تا ۱۸ میلیون پوند قیمت دارند. گرونوالد، که به معنای جنگل سبز است، منطقه‌ای عالی با پیاده‌روهای خیره‌کننده در جنگل، یک زمین گلف منحصر به فرد و تعداد زیادی رستوران در اطراف است.

۱۰ هزار پوند برای هر شب اقامت در هتل

هری زمانی که به دنبال خانه می‌گشت در هتل «فایر یارشتسایتن کمپینسکی» که یکی از منحصر به فردترین و لوکس‌ترین هتل‌های مونیخ است اقامت داشت. این اقامتگاه پنج ستاره که در ماکسیمیلیان اشتقاسه واقع شده است، بین افراد مشهور و فوتبالیست‌ها محبوب است و برای هر یک شب اقامت در یکی از سوئیت‌های آن باید ۱۰۰۰۰ پوند پرداخت کرد. اعتقاد بر این است که سوئیت کین دارای یک اتاق نشیمن جداگانه، دو حمام با سنگ مرمر کارارا، پرده‌های ابریشمی، شش تلویزیون و چندین مبلمان است.

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

عمارت‌های ۱۸ میلیون پوندی

گرونوالد که در ۷.۵ مایلی (۱۲ کیلومتری) جنوب غربی مرکز مونیخ قرار دارد، مکانی محبوب برای بازیکنان بایرن است، زیرا تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از زمین تمرین باشگاه فاصله دارد. شهرک دنج و خواب‌آلود، معروف به «هالیوود باواریایی»، ثروتمندترین منطقه آلمان است و جای تعجب نیست که هزینه‌های زیادی برای زندگی کردن دارد.

یک منبع موثق به میل آنلاین گفت: «گرونوالد «بورلی هیلز» باواریا است. اینجا خانه ثروتمندان و افراد مشهور است و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که خانواده کین در یکی از آن عمارت‌ها اقامت خواهند کرد و از زندگی جدید خود در اینجا لذت خواهند برد.»

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

خاویار ۴۵۰ پوندی و سوشی مخلوط

این منطقه تعداد زیادی رستوران لوکس دارد و ستاره‌های بایرن عاشق این رستوران‌ها هستند. رستوران آسیایی چانگ نیز در این منطقه وجود دارد که سوشی را با قیمت ۱۰۰ پوند، خاویار به قیمت ۴۵۰ پوند و استیک راسته گوساله را با قیمت ۴۰ پوند ارائه می‌کند. یکی دیگر از رستوران‌های خاص «هوگوس» است که در پیتزا و پاستا ترافل تخصص دارد. اما اگر کین به غذاهای سنتی باواریا علاقه داشته باشد، می‌تواند آنها را در آلترویرت و فورشتاوس وورنبرون پیدا کند. نشریه «میل» گزارش داد که قیمت متوسط یک وعده غذایی برای هر نفر ۵۰ پوند، یک لیتر آبجو نزدیک به ۱۰ پوند و میان وعده‌ها نزدیک به ۱۰ پوند است.

جدا از رستوران‌های لوکس، گرونوالد فاصله کمی با محل جشن‌های «اکتبرفست» دارد که در مرکز مونیخ برگزار می‌شود. این فستیوال ۱۶ روزه هر سال بیش از شش میلیون بازدیدکننده را به شهر می‌آورد و ستاره‌های بایرن هم در آن شرکت می‌کنند. در سال‌های اخیر، تیم بایرن و خانواده‌هایشان با لدرهوسن (لباس سنتی) باواریا در این فستیوال شرکت کردند تا روحیه تیم را تقویت کنند.

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

افراد مشهور

گرونوالد خانه ۱۱۰۰۰ نفر است و تعدادی از بازیکنان سابق و فعلی بایرن و خانواده آنها نیز در این منطقه ساکن هستند. از اعضای فعلی تیم می‌توان به آلفونسو دیویس، ماتایس دی‌لیخت، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، بنژامن پاوار و لروی سانه اشاره کرد. و همسر هری می‌تواند به راحتی گروه جدیدی از دوستان را پیدا کند، از جمله آنیکا بیسل ۲۲ ساله که بازیکن حرفه‌ای هندبال است. او شریک زندگی مانوئل پیتر نویر، دروازه‌بان بایرن است و می‌تواند با کیت که مربی شخصی است، ارتباط برقرار کند. همچنین همسر لروی سانه «کندیس بروک» که مدل آمریکایی، شخصیت تلویزیونی و خواننده است، و ماتیا فیشر، شریک زندگی لئون گورتزکا هم می‌توانند دوستان کیت بشوند. علاوه بر این، او می‌تواند با لیزا مولر، که ۱۲ سال است با توماس ازدواج کرده و عاشق اسب است، دوست شود.

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

مدارس ۹۷۵ پوندی در هفته

مدارس بین‌المللی زیادی وجود دارد که کین‌ها می‌توانند برای فرزند کوچک جدیدشان انتخاب کنند، از جمله پیش‌دبستانی بین‌المللی مونیخ، که هزینه‌های آن تا ۹۷۵ پوند در هفته است. مدرسه بین‌المللی باواریا در مونیخ شوابینگ خود را به عنوان «مدرسه آینده، امروز» توصیف می‌کند. در وبسایت این مدرسه آمده است: «معلمان بین‌المللی برتر در آنجا یادگیری را برای ۲۵۰ کودک از بیش از ۳۰ کشور سرگرم‌کننده و شادی‌بخش می‌کنند.»

مدرسه بین‌المللی مونیخ نیز وجود دارد که ۷۵۰۰ پوند در سال برای آنها هزینه دارد. و اگر فرزندان هری بخواهند راه او را در فوتبال دنبال کنند، می‌توانند به سراغ اسطوره آلمانی لوتار ماتئوس بروند که مربی تیم‌های جوانان باشگاه محلی تی‌اس‌وی گرونوالد است.

تصاویر زندگی پر زرق و برق هری کین و همسرش

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج