۱۳۴۵۳۱۰
۳۱۷۵
۳۱۷۵
پ

انتقاد بازیکن اسبق سرخ‌ها از نبود مهاجم

بازیکن اسبق پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن انتقاد کرد.

ایسنا: ضیا عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ذوب آهن خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بود و کاملا روی تیم حریفش اشراف داشت. در زمین خودش ۱-۴-۵ بازی می‌کرد و زمانی که توپ را از دست می‌دادند در زمین خودشان دفاع می‌کردند و وقتی صاحب توپ بودند خیلی خوب روی ضدحملات اضافه می‌شدند. حداقل با سه، چهار بازیکن در زمان ضدحمله در زمین پرسپولیس حضور پیدا می‌کردند و همین برای پرسپولیس بد است.

اسماعیلی‌فر یکی از بدترین‌ها بود

او ادامه داد: دقت پرسپولیس در پاس‌ها خوب نبود و به خصوص دانیال اسماعیلی‌فر که امروز یکی از بدترین بازیکنان پرسپولیس در سمت راست بود. بازی خوبی بود اما پرسپولیس مثل همیشه بازی نکرد. آن‌ها مشکل همیشگی خود را دارند.

هافبک‌های پرسپولیس زیاد هستند

او با اشاره به خط میانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس هافبک زیاد دارد. نگاه کنید در پست وسط یاسین سلمانی و مسعود ریگی بازیکنانی هستند که در پست هافبک دفاعی بازی کنند. ما مثلا سینا اسد بیگی را هم داشتیم ولی سلمانی بازی کرد. حالا من نمی‌دانم چه چیزی در این مسائل می‌گذرد که خدا می‌داند!

او در خصوص غیبت محمد عمری در ترکیب اصلی پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌دانم چرا بازیکنی مانند عمری باید بیرون باشد و بازی نکند. بازیکنی که دریبل زن است و ضمن سرعتی بودن، شوتزن هم هست، چرا بیرون می‌ماند؟ سال گذشته هم خیلی اصرار داشتم که از ابتدا بازی کند و واقعا کیفیت بالایی دارد.

شهاب زاهدی مهاجم نیست

«قبول دارید که نتیجه بازی استقلال روی پرسپولیس هم اثر گذاشت؟» عربشاهی در پاسخ به این سوال گفت: بله، تاثیرگذار بود. غیبت عمری در ترکیب اثرگذار بود اما متاسفانه آقای یحیی گل‌محمدی در این زمینه‌ها مشکل دارد. شهاب زاهدی هم در تیم پایه‌ها وینگر بوده و مهاجم نوک نیست.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به ضعف خط حمله گفت: تعجب می‌کنم ما این اندازه بازیکن جذب کردیم ولی متاسفانه در پست حمله بازیکن نگرفتیم. ما دو بازیکن خوب در جلو می‌خواهیم. تا زمانیکه مهاجم خوب را پیدا نکردیم باید از عمری استفاده کنیم.

او با اشاره به رویارویی سپاهان و استقلال اضافه کرد: بله این دیدار هم در بازی امشب اثرگذار بود ولی می‌خواهم بگویم اگر پرسپولیس امسال اینطور بازی کند، در آسیا به مشکل می‌خورد. باید بازیکنی داشته باشیم که در خط حمله خوب بازی کند. بازیکنی مانند عمری نیاز تیم است اما از او استفاده نمی‌کنیم. به عنوان یک پیشکسوت تعجب می‌کنم که چرا از پتانسیل‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج