۱۳۴۵۵۶۹
۲۸۵۴
۲۸۵۴
پ

خواسته دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ

می‌گویند مرگ مارادونا از پیش طراحی شده بود و دختر این اسطوره آرژانتینی در هزارمین روز درگذشت پدر متنی پراحساس در اینستاگرام منتشر کرد.

خبرورزشی: دیگو مارادونا در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ در سن ۶۰ سالگی در خانه خود در محله سن‌آندرس در شهر تیگر درگذشت. در ۲۲ آگوست ۲۰۲۳، همزمان با هزارمین روز از درگذشت اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین، دختر وی، جیانینا، پیامی احساسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

خواسته دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ

او نوشت: زمان هیچ چیز لعنتی را التیام نمی‌بخشد، زمان برخی از احساسات را دوباره می‌چیند، اما درد غیرقابل‌انتقال است. تا می‌توانی آن را هدایت می‌کنی، با هزار زخم باز و یک ندای همیشگی برای عدالت می‌جنگی. من و دالما متوقف نمی‌شویم، آن‌ها ما را نمی‌شکنند. هر روزی که می‌گذرد به دیدار دوباره نزدیک‌تر می‌شویم، هر کجا که هستی امیدوارم با آن لبخند زیبایت در آرامش باشی. ۱۰۰۰ روز بدون این‌که بتوانم تو را در آغوش بگیرم، اما من هنوز تو را با خودم به همراه دارم. تو در خنده‌های نوه‌هایت، در آغوش خواهرم، در نوازش‌های مامان، در هر خاطره‌ای از خانواده زیبای هوادارانی که پشت سر گذاشتی! دوستت داریم!

خواسته دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ

جیانینا معتقد است که مرگ مارادونا عمدی بود

جیانینا مارادونا، همسر سابق سرخیو آگوئرو، همچنان بر هدف خود برای شفاف‌سازی در مورد علت مرگ مارادونا ثابت قدم است و بار دیگر خواستار عدالت شد. او خاطرنشان کرد: قسم می‌خورم که آن باند جنایتکار سقوط خواهد کرد و سپس ما می‌توانیم در آرامش زندگی کنیم. این فقط یک نظر شخصی نیست، بلکه واقعیتی است که با گزارش‌های متعدد حمایت می‌شود که بی‌توجهی و بدرفتاری با پدرم را آشکار می‌کند. به ارسال سیگنال‌هایی که روحم را در بر می‌گیرد، باعث می‌شود تو را حس کنم و من را وادار به ادامه دادن می‌کند، ادامه بده. ممنون که پدرم بودی، هر روز کمی بیشتر دلتنگت هستم!

خواسته دختران مارادونا ۱۰۰۰ روز پس از مرگ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج