اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۱۶۷
۴۰۹۳
۴۰۹۳
پ

بنر توهین‌آمیز علیه مسی در آمریکا

هواداران پاری سن ژرمن حتی در آمریکا هم دست از سر لیونل مسی برنمی‌دارند. گروهی از هواداران پی‌اس‌جی در بازی اخیر اینترمیامی به آزار ستاره بزرگ آرژانتینی ادامه دادند.

ورزش سه : هواداران پاری سن ژرمن حتی در آمریکا هم دست از سر لیونل مسی برنمی‌دارند. گروهی از هواداران پی‌اس‌جی در بازی اخیر اینترمیامی به آزار ستاره بزرگ آرژانتینی ادامه دادند.

دوران دو ساله حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن با دلخوری دو طرفه به پایان رسید و لئو در حالی پاریس را در پایان قراردادش ترک کرد که در چند بازی آخر پی‌اس‌جی توسط هواداران هو شد. کار تا جایی بالا گرفت که هواداران پی‌اس‌جی علیه لئو دست به تظاهرات زده و به او فحاشی کردند.

اما به نظر می‌رسد نفرت هواداران پاری سن ژرمن از ستاره آرژانتینی همچنان ادامه دارد. با اینکه مسی حالا هزاران کیلومتر دورتر از پاریس فوتبال می‌کند اما گروهی از هواداران پی‌اس‌جی خودشان را به میامی رسانده و پیامی توهین‌آمیز خطاب به مسی به نمایش گذاشتند.

 بنر توهین‌آمیز علیه مسی در آمریکا

به نظر می‌رسد تنها مشکل هواداران پی‌اس‌جی با لئو مسی عملکرد او در دوران دو ساله حضورش در فرانسه نیست. اصطکاک بین آنها و لئو زمانی اوج گرفت که او به عنوان کاپیتان آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 نقش مهمی در شکست فرانسه بازی کرد تا خروس‌ها از رسیدن به جام باز بمانند. وقتی مسی به عنوان قهرمان جهان به پاریس برگشت متوجه شد که عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی با لقب "مزدور" از او استقبال می‌کنند.

 بنر توهین‌آمیز علیه مسی در آمریکا

لیونل مسی این روزها در اینترمیامی خوشحال است. او علاوه بر درخشش در زمینهای فوتبال آمریکا با تیم جدیدش در یک مصاحبه گفت از آرامشی که خانواده‌اش دارند خوشحال بوده و معتقد است برای انتقال به فوتبال آمریکا تصمیم درستی گرفته است.

اما عده‌ای از هواداران پی‌اس‌جی که ظاهرا از این خوشحالی مسی دل خوشی ندارند خودشان را به میامی رسانده و بنری بزرگ مقابل مجموعه تمرینی اینترمیامی آویزان کردند که محتوایش توهین به ستاره آرژانتینی بود. روی این بنر نوشته شده بود:" مسی، بالاخره از شر این فاجعه خلاص شدیم".

 بنر توهین‌آمیز علیه مسی در آمریکا

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج