اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۷۶۷
۱۹۵۴
۱۹۵۴
پ

تاثیر فول‌بک‌های استقلال در قدرت تهاجمی آبی‌ها

دروازه‌بان پیشین استقلال از عملکرد حسین حسینی در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر تمجید کرد.

ایسنا: مجید رضایی، بازیکن پیشین استقلال درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: جای تاسف دارد که استادیوم آزادی با آن چمن میزبان لیگ برتر است. به نظرم چمن روی کیفیت بازی تاثیر زیادی داشت. در نیمه اول استقلال و استقلال خوزستان بازی پایاپای و بدون موقعیت داشتند. علتش برای استقلال این بود که حرکت مدافعان کناری کمتر بود چرا که به خاطر حضور رمضانی به عنوان مهاجم هدف، به دنبال استفاده از ارسال‌های مستقیم بودند که روشی منسوخ شده در فوتبال مدرن است و باید با نزدیک شدن به باکس اقدام به ارسال‌های تند و تیز کرد.

او افزود: به نکونام تبریک می‌گویم. باتوجه به مسائل حاشیه‌ای که برای باشگاه استقلال اتفاق افتاده، توصیه می‌کنم که این ماجراها جمع شود. هم نکونام و هم باشگاه باید به جایی برسند که آرامش را به باشگاه القا کنند. در نیمه اول مشخص بود همین حواشی روی تیم تاثیر گذاشته و استرس دارد اما در نیمه دوم باتوجه به درک بهتری که از شرایط بازی خصوصا چمن پیدا کرد، نکونام متوجه شد که باید بالا بازی کند. استقلال ۱۵ دقیقه فوق‌العاده در نیمه دوم داشت چرا که هم فول‌بک‌ها عالی عمل کردند و هم تعداد بازیکنان در حمله‌ها زیاد بود، همانند همان صحنه‌ای که مهدی‌پور ارسال داشت و محمدی هزارمین گل استقلال را زد.

اگر سوپر واکنش حسینی نبود ...

دروازه‌بان پیشین استقلال در ادامه درباره درخشش حسینی در هفته‌های اخیر گفت: ما یک سوپر واکنش از حسینی دیدیم. اگر آن سوپر واکنش نبود شرایط بازی دگرگون می‌شد. به همین خاطر است که از قدیم می‌گویند اگر دروازه‌بانی با ۹۹ درصد تمرکز درون دروازه باشد، ۱۰۰ درصد اشتباه خواهد کرد. در بازی امروز استقلال خوزستان هم دقایقی از بازی خوب کنترل کرد و حمله‌های خوبی داشت. به اعتقاد من استقلال توانایی بازی رو به جلو دارد و نباید نگران باشند. استقلال باید بالاتر بازی کند.

رضایی در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شده که حسینی دوباره به روزهای خوبش برگردد، توضیح داد: منحنی زندگی ورزشی سینوسی است و عوامل زیادی روی آن تاثیر دارد. مهم این است که آدم بتواند به شرایط ایده‌آل برگردد. به هر شکل حسینی به شرایط خوبی برگشته و به یک کاپیتان و دروازه‌بان قابل اعتماد تبدیل شده است. این اعتماد به خطوط  بالاتر منتقل می‌شود. من در جریان جزئیات ماجرا نیستم ولی این را می‌دانم که حسین تکامل خوبی داشته است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر می‌توان پیش‌بینی‌ای از ادامه لیگ داشت، بیان کرد: خیلی زود است که در رابطه با جدول صحبت کنیم چون لیگ دوباره تعطیل می‌شود. با این حال استقلال با همین بازی‌ای که جلوی استقلال خوزستان انجام داد، نشان داد که می‌تواند موفق باشد. شما دیدید که استقلال یک ربع بازی تهاجمی خوبی داشت، بنابراین مشخص است که اگر فول‌بک‌هایش رونده‌تر عمل کنند، می‌توانند به فاز تهاجمی استقلال کمک زیادی کنند.

مدیر فنی تیم فوتبال شمس‌آذر در پایان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: شمس‌آذر از تیم‌های قبل احترام لیگ برتر است و بازی رو به جلویی به نمایش می‌گذارد. ما یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های لیگ هستیم و تا الان هم ۵ گل به ثمر رسانده‌ایم. مربی ما آقای دقیقی اعتقاد به بازی تهاجمی دارد و اعتقاد دارد که با نفرات جوانی که دارد، منظم عمل کند و به همین شکل در مسابقات ظاهر شود. او ایده‌های تهاجمی خوبی دارد و ما می‌توانیم سورپرایز لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج