اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۸۴۶
۱۶۶۴
۱۶۶۴
پ

یحیی یک پرسپولیسی را قربانی مهاجم خارجی می‌کند؟

ممکن است در آخرین روز نقل و انتقالات یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شود.

خبرورزشی: قوانین جدید نقل و انتقالاتی حسابی به ضرر پرسپولیس شده و آن‌ها برای خرید مهاجم خارجی خوب نیاز دارند یا مبلغ قرارداد چند بازیکن فعلی خود را کم کنند که عملا امکان پذیر نیست و یا اینکه تن به جدایی یک بازیکن دیگر دهند.

پرسپولیس در خط حمله نیاز جدی به بازیکن دارد و یحیی گل محمدی هم می‌خواهد هرطور شده یک مهاجم به خدمت بگیرد. یکی از خطوطی که پرسپولیس بازیکنان زیادی در آن دارد،خط دفاع است. پرسپولیس در حال حاضر ۶ بازیکن دارد که توانایی بازی در قلب خط دفاع را دارند و به یکی دو نفر از آن‌ها مثل فرشاد فرجی و وحدت هنانوف فرصت کمتری برای بازی کردن می‌رسد.

هر دو بازیکن پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری دارند و ممکن است یکی از آن‌ها در آخرین ساعات نقل و انتقالات از این تیم جدا شود. فرجی و هنانوف مورد توجه پیکان قرار دارند و فولاد هم دیگر تیمی است که فرجی را می‌خواهد.

در صورت جدایی یکی از آن‌ها و کم شدن بودجه این فصل پرسپولیس ،این باشگاه می‌تواند پول بیشتری را خرج خرید مهاجم خارجی کند. حالا یحیی گل محمدی باید در این خصوص تصمیم گیری کند و باید دید یحیی بعد از مهدی عبدی اجازه جدایی به یکی دیگر از بازیکنان تیمش را می‌دهد یا خیر.

چند روز قبل گل محمدی مجوز جدایی عبدی را صادر کرد و این بازیکن راهی تراکتور شد تا جا برای خرید مهاجم خارجی باز شود. حالا ممکن است بعد از عبدی یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس قربانی جذب مهاجم خارجی شود. مهاجمی که البته فعلا خبری از جذبش نیست و جست و جوی پرسپولیسی‌ها برای پیدا کردن گزینه مورد نظر همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج