اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۷۳۵۷
۳۴۶۷
۳۴۶۷
پ

سه امتیاز پرسپولیس به ارزشِ گنج مقابل فولاد!

تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برد دو گله پرسپولیس به پایان رسید.

ورزش سه: تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برد دو گله پرسپولیس به پایان رسید.

هفته چهارم؛ چهار‌شنبه ۱۴۰۲/۶/۸ ساعت: ۲۱:۳۰/ ورزشگاه: فولاد آره‌نا / تعداد تماشاگر: ۲۵ هزار نفر

سوت داوران: حسن اکرمی، قهرمان نجفی، دانیال باشنده، امیر ایار، ناظر داوری: محمدرضا اکبریان

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی (38 - سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی و گادوین منشا.

سه امتیاز پرسپولیس به ارزشِ گنج مقابل فولاد!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، مسعود ریگی و محمد عمری.

سه امتیاز پرسپولیس به ارزشِ گنج مقابل فولاد!

دقایق حساس: 

دقیقه ۱۳: اولین موقعیت بازی با شوت از راه دور سعید صادقی خلق شد، کریستوفر کنت توپ را دفع کرد و ایوب والی در ادامه تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۳: شوت از راه دور محمد علی نژاد هافبک فولادی‌ها با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: پاس بلند مرتضی پورعلی گنجی پشت مدافعین فولاد به وحید امیری رسید اما در ادامه ضربه امیری با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: پاس در عمق گادوین منشا به علی‌نژاد رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار از دروازه بیرانوند دور شد.

دقیقه ۲۴: حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵: مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما این بار با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن را کنت در آغوش گرفت.

دقیقه 45+۵: حرکت محمد ابشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

1918056

دقیقه ۵۰: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد.

دقیقه ۵۵: پاس مهدی ترابی به علی نعمتی در سمت چپ رسید اما سانتر او با دخالت سینا شاه‌عباسی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵: کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن را کریستوفر کنت با یک عکس العمل به موقع مهار کرد.

دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: حرکت زیبای مهدی ترابی و واس او به محمد عمری رسید و ضربه او پس از به هم ریختن دفاع فولاد، به پای شاه‌عباسی مدافع فولاد برخورد کرد و دور شد.

دقیقه۹۰+۱: حرکت زیبای دانیال اسماعیل فر از سمت راست و پاس در عرض او را شهاب زاهدی نتوانست به گل تبدیل کند، البته زاهدی معتقد بود کولی‌بالی مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج