adexo3
۱۳۴۷۹۴۹
۲۳۵۶
۲۳۵۶
پ

بنزما در حد ال‌کلاسیکو ظاهر شد!

ستاره فرانسوی الاتحاد یک گل استثنایی برای پیشتازی تیمش مقابل الهلال به ثمر رساند.

ورزش سه: ستاره فرانسوی الاتحاد یک گل استثنایی برای پیشتازی تیمش مقابل الهلال به ثمر رساند.

کریم بنزما که چهار شب قبل در دیدار الاتحاد مقابل الوحده به دلیل مصدومیت در دقیقه ۴۲ تعویض شد و وضعیت نامشخصی برای ال‌کلاسیکوی فوتبال عربستان داشت، با رفع مصدومیت در ترکیب اولیه بازی امشب برابر الهلال قرار گرفت و توانست با نمایش تاثیرگذارش تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

در شرایطی که بازی الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز شده و با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، کریم بنزما پس از دو حمله خطرناک روی دروازه الاتحاد و بدشانسی در گلزنی، توانست با یک حرکت استثنایی و نمایشی دروازه یاسین بونو، ستاره مراکشی را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

ستاره فرانسوی الاتحاد پس از اینکه در دقیقه ۲۲ در مسیر شوت خود دو مدافع الهلال را دید و در دقیقه ۳۱ هم یاسین بونو سد راه ضربه محکم او شد، در دقیقه ۳۸ توانست با یک حرکت چشم‌نواز گلزنی کند و نتیجه را به دو بر یک تغییر دهد.

کریم بنزما که در چهار هفته گذشته لیگ عربستان فقط یک گل زده بود، حمله قبل از گل را آغاز کرد و توپ را به سمت چپ زمین برد که پاس در عمق رومارینیو و در ادامه پاس در عرض و زمینی احمد بامسعود را این ستاره فرانسوی با ضربه نمایشی که مشابه یکی از گل‌های او در ال‌کلاسیکو اسپانیا بود، تبدیل به گل کرد.

الاتحاد در وقت‌های اضافه نیمه اول برای سومین بار دروازه الهلال را باز کرد، اما در نیمه دوم سرنوشت متفاوتی رقم خورد و تا دقیقه ۷۰ بازی با نتیجه سه بر سه در جریان است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج