adexo3
۱۳۴۹۰۴۹
۲۱۳۹۱
۲۱۳۹۱
پ

چراغ سبز گل‌محمدی به عیسی آل کثیر

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در انتظار تعیین تکلیف وضعیت عیسی آل کثیر است

طرفداری: با وجود تکذیب های فراوان گل محمدی، او به شدت به دنبال جذب دوباره آل کثیر است.

 در بحبوحه درخواست های پرتعداد هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی برای انتخاب و گزینش یک مهاجم خارجی گلزن و معرفی این مهاجم به باشگاه، سرمربی سرخ ها در انتظار تعیین تکلیف نهایی وضعیت عیسی آل کثیر است.

آل کثیر که چندی قبل با جدایی از پرسپولیس راهی اصفهان شد و با سپاهان قرارداد امضا کرد، به واسطه مشکلاتی که این روزها بارها و بارها در مورد آن صحبت شده قادر به ثبت قرارداد با باشگاه سپاهان نیست.

اگرچه روز قبل در طرفداری با اشاره به قوانین نقل و انتقالاتی جدید فوتبال ایران برای اولین بار در رسانه ها خبر دادیم طبق بند ۱۰ آیین نامه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، باشگاه پرسپولیس منعی برای ثبت قرارداد با عیسی آل کثیر ندارد اما یحیی گل محمدی همچنان در انتظار تعیین تکلیف نهایی وضعیت این مهاجم از سوی کمیته انضباطی است.

از این رو اگر کمیته انضباطی رای به آزاد بودن عیسی بدهد، سرمربی پرسپولیس فارغ از تمام درخواست هایی که برای جذب یک مهاجم گلزن از او وجود دارد، باز هم به سراغ شاگرد قدیمی اش رفته و همچنان به آل کثیر اعتماد خواهد کرد.

حال باید دید آل کثیر تمایلی به حضور در پرسپولیس و ثبت قرارداد زیر ۱۵ میلیاردی با این باشگاه خواهد داشت یا باز هم با انتخابی دیگر، اهالی فوتبال را غافلگیر خواهد کرد.

گفتنی است گل محمدی زمان زیادی از نقل و انتقالات را به امید جذب شهریار مغانلو از دست داد و باید دید در روزهایی که پی در پی مهاجم خارجی به باشگاه لینک می شود، او باز هم فرصت ها را به امید جذب عیسی از دست می دهد یا برای خود و این بازیکن زمان مشخصی را تعیین کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج