اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۹۱۳۰
۳۵۵۰
۳۵۵۰
پ

رونمایی خطیر از بدهی عجیب باشگاه استقلال

علی خطیر، مدیرعامل استقلال، در برنامه امشب فوتبال برتر در شروع صحبت‌هایش اعداد و ارقام عجیبی از باشگاه استقلال و وضعیت قبلی‌اش اعلام کرد.

ورزش سه: علی خطیر، مدیرعامل استقلال، در برنامه امشب فوتبال برتر در شروع صحبت‌هایش اعداد و ارقام عجیبی از باشگاه استقلال و وضعیت قبلی‌اش اعلام کرد.

خطیر در همان ابتدا اعلام کرد که شرایط استقلال را می‌دانسته و با علم به این موضوع برای مدیریت این باشگاه داوطلب شده است. او سپس درباره بعضی از اعداد و ارقام باشگاه صحبت کرد.

او از یک صورت مالی ۵۴۷ میلیارد تومانی برای فصل گذشته صحبت کرد که ۴۷۰ میلیارد آن دستمزد بازیکنان بوده است؛ در حالی که کل درآمد استقلال در فصل گذشته، ۵۹ میلیارد تومان محقق شده است! به گفته خطیر، بدهی انباشته فعلی استقلال، ۷۸۰ میلیارد تومان است.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد باشگاه در سال گذشته، ۳۶۰ میلیارد تومان درآمد بورسی را تحویل گرفته که ۲۴۰ میلیارد تومان آن هزینه باشگاه شده است. همچنین ۱۲۰ میلیارد تومان باقی‌مانده برای دریافت یک وام ۱۵۰ میلیارد تومانی به عنوان وثیقه در رهن بانک شهر گذاشته شده که این ۱۵۰ میلیارد تومان نیز سریع هزینه شده است. سپس باشگاه برای اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان وثیقه را آزاد کند، ورزشگاه مرغوبکار را در رهن بانک گذاشته و با گرفتن یک وام ارزی که بدهی باشگاه استقلال را به ۳۵۰ میلیارد تومان بدهکاری تنها به بانک شهر افزایش داده، حالا ورزشگاه مرغوبکار در خطر از دست رفتن است.

به گفته خطیر، استقلال بابت بدهکاری باید ماهی ۹ میلیارد تومان به بانک شهر بپردازد که فعلا نمی‌تواند این عدد را به این بانک پرداخت کند و بنابراین ممکن است دو سال آینده ورزشگاه مرغوبکار از دست استقلال برود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج