adexo3
۱۳۴۹۱۷۶
۳۶۹۹
۳۶۹۹
پ

سوال جنجالی میثاقی: چه کسی به سرلک مجوز داد؟

مجری برنامه فوتبال برتر اظهار نظر مهمی درباره هافبک پرسپولیس و حضورش در اردوی تیم ملی داشت.

ورزش سه: میلاد سرلک از یکم شهریور ماه ۱۴۰۲ سرباز بود و باید به یک تیم نظامی می‌رفت، اما باشگاه پرسپولیس قبل از این تاریخ اطلاعیه داد که مجوز یک ماهه برای ادامه فعالیت او را گرفته‌اند و پس از آن هم دعوت به تیم ملی موجب شد تا این بازیکن بتواند حداقل دو سال خدمت سربازی خود را به وقفه بیاندازد.

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر در این باره عنوان کرد: میلاد بازیکن توانمندی است و شکی در آن نیست ولی راجع به بحث خدمت سربازی و اینکه باید به اردوی تیم ملی دعوت بشود یا نه، نکته زیاد بود.

او ادامه داد: آقای قلعه‌نویی گفته اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود، سرلک در جام جهانی هم بازی می‌کرد و مربیان قبلی هم او را دعوت کرده بودند و اینطور نیست که کسی به من زنگ بزند سرلک را دعوت کنم یا نه.

میثاقی یادآور شد: در غیاب امید نورافکن، محمد کریمی و دیگر هافبک‌ها سرلک به تیم ملی دعوت شد، اما سوال درباره سرلک آن مجوز یک ماهه‌ای است که برای او صادر کردند. کسی نفهمید که این مجوز را چه کسی داده است.

مجری برنامه فوتبال برتر در اظهار نظری مهم گفت: با دوستان که در نظام وظیفه صحبت کردیم، گفتند اینکه از ما استعلامی بخواهند، شکایتی صورت بگیرند یا نکته‌ای به ما بگویند، ما راجع به یک بازیکن یا فرد خاص صحبت می‌کنیم. شاید این مجوز را فدراسیون را داده، اما باید مشخص شود مجوز یک ماهه‌ای که میلاد سرلک این یک ماه شهریور را قرار است بازی کند، از چه سمتی صادر شده است؟ فدراسیون یا نظام وظیفه؟

میثاقی با اشاره به مشکل استقلال در استفاده از یزدانی و مرادمند ابراز کرد: یادم است چنین درخواستی از سوی باشگاه استقلال برای سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند داده شده بود و مجوز دو ماهه خواسته بودند که در آن زمان صادر نشد ولی برای میلاد سرلک این مجوز صادر شد و بعد هم که به اردوی تیم ملی رفت و از قانون بازی تا ۳۰ سالگی استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج