adexo3
۱۳۴۹۴۶۴
۳۹۶۹
۳۹۶۹
پ

کدام حرف خطیر، جواد نکونام را آتش زد؟

صحبت‌های علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با مخالفت جواد نکونام روبرو شد، به طوری که سرمربی تیم استقلال در پیام به محمد حسین میثاقی ادعای مدیر عامل را رد کرد.

 

خبر ورزشی: صحبت‌های علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با مخالفت جواد نکونام روبرو شد، به طوری که سرمربی تیم استقلال در پیام به محمد حسین میثاقی ادعای مدیر عامل را رد کرد.

 

کدام حرف خطیر، جواد نکونام را آتش زد؟

علی خطیر در برنامه فوتبال برتر مدعی شد جدایی سینا سعیدی فر و آریا برزگر از ترکیب تیم استقلال با نظر کادر فنی بوده و کادر فنی در جریان قرارداشته است. ادعایی که از سوی جواد نکونام رد شد. البته علی خطیر گفت این جدایی‌ها موجب تعدیل هزینه‌های استقلال در اجرای سقف قرارداد و موجب شد که دست استقلال برای جذب خارجی‌ها باز شود. او هم چنین مدعی شد قرارداد آریا برزگر ۶ میلیارد تومان بوده و پرداخت این پول درتوان باشگاه نبوده است.

اما بیشتر از این ادعاها حرف دیگری از علی خطیر ناراحتی جواد نکونام را بهمراه داشت. جایی که گفت به جواد نکونام گفته ام اگر شرایط مالی استقلال خوب بود، مدیریت و سرمربیگری استقلال را به وی و جواد نکونام محول نمی کردند.

علی خطیر در حالی این ادعاها را مطرح کرد که جواد نکونام همزمان با حضور در فولاد نامزد حضور در راس کادر فنی تیم ملی هم بود. جواد نکونام فعلا واکنشی به این ادعاها نشان نداده است. با این حال علی خطیر جوادنکونام را به آرامش دعوت کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج