adexo3
۱۳۴۹۸۵۴
۱ نظر
۳۳۵۸۲
۱ نظر
۳۳۵۸۲
پ

قلعه‌نویی، جان ستاره محبوب قرمزها را نجات داد

مجتبی محرمی بهترین مدافع چپ تاریخ پرسپولیس به نظر خیلی از فوتبالدوستان فوتبال خصوصا علاقه مندان به پرسپولیس در دهه ۶۰و ۷۰ است همان سالهایی که به قول فوتبالی ها در ۲۰دقیقه ابتدایی بازی پرسپولیس به دلیل فشار زیادی که روی دروازه حریفان وارد می ساخت آنها را مجبور به تسلیم می ساخت.

برترین‌ها - عباس نورایی: مجتبی محرمی بهترین مدافع چپ تاریخ پرسپولیس به نظر خیلی از فوتبالدوستان فوتبال خصوصا علاقه مندان به پرسپولیس در دهه ۶۰و ۷۰ است همان سالهایی که به قول فوتبالی ها در ۲۰دقیقه ابتدایی بازی پرسپولیس به دلیل فشار زیادی که روی دروازه حریفان وارد می ساخت آنها را مجبور به تسلیم می ساخت یکی از کارستزترین بازیکنان پرسپولیس در این راستا مجتبی محرمی بود بازیکنی که حکم آچار فرانسه پرسپولیس را داشت و در فوتبال باشگاههای تهران  تا سایر مسابقات برای پرسپولیس جدا از پست دروازه بانی در همه پستها بازی کرد گواهش هم بازی پرسپولیس مقابل تیم بنیاد شهید در باشگاههای تهران بود که علی پروین در آن بازی که تمام مهاجمانش را به دلایل مختلف در اختیار نداشت اما مجتبی در آن دیدار به عنوان مهاجم به زمین رفت و گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند به بهانه صحبتی که چندی قبل در رابطه بااین موضوع که عشق فقط به دهه ۶۰بازمی گشت و فوتبال الان به پول باز می گردد و دربی و بیماری دوست نزدیک مجتبی یعنی ناصر محمد خانی با این اسطوره یکی از مصاحبه های ماندگار خودمان را با او انجام دادیم .

چه کسی گفته عشق فوتبال مربوط به دهه ۶۰ بوده و فراموش شده

من اصلا این حرف را قبول ندارم که شاید بعضی‌ها بگویند عشق فقط مربوط به دهه ۶۰ بوده و فراموش شده و الان پول جای آن عشق را گرفته است اصلا اگر دهه۶۰ از یادها رفته بود که الان این همه هوادار یادی از ما نمی کردند به خدا شاید باورتان نشود در همین محله خودم در جنوب شهر تهران که خانه پدریم هست و من هم در آنجا ساکن هستم تا شمال شهر هر جا که می روم از بچه تا پیرمرد همه و همه به من خیلی احترام می گذارند و طوری با محبت با من برخورد می کنند که با یک دنیا پول و ثروت عوضش نمی‌کنم، این‌ها بخشی از حرفم در این خصوص بود بلکه به هر جای ایران یا خارج از کشور هم سفر کردم، همین حالت حاکم بوده و هیچوقت و هیچ جا مردم من و امثال من که در دهه ۶۰و ۷۰ بازی کردیم را فراموش نکردند.

توصیه مهم قلعه‌نویی به اسطوره پرسپولیس

امیر خان دوست قدیمی من محسوب می شود همیشه هم به من لطف دارد .یک روز از من دعوت کرد به زمین راه آهن بروم و کمی با هم حرف بزنیم و به قول شما روزنامه نگارها نوستالوژی های قدیم را به یاد آوریم که در این بین من متوجه نبودم و دستم روی قفسه سینه ام رفت و دیدم امیر خیلی نگران شد گفتم چیزی نیست درد کمی هست جدی نگیر اما امیر روی محبتی که به من داشت توصیه کرد و همه هماهنگی ها را انجام داد تا به بیمارستان قلب تهران بروم من هم به احترام امیر آنجا رفتم اما وقتی دیدم دوباره باید یک هفته بستری شوم با رضایت نامه خودم زدم بیرون چون چندی قبل آنژیو شده بودم و مشکلم برطرف شده بود آنجا هم همه به من محبت داشتند و پرسنل بیمارستان که مرا شناخته بودند خیلی به من محبت کردند و همه رسیدگی ها را انجام دادند واقعا قربان معرفت همه شان بروم و دم همگی شان گرم .البته من فعلا ریه‌ام هم مشکل دارد که باید نزد دکتر بروم .آنجا هم می روم تا مشکلم حل شود.

قلعه‌نویی، جان ستاره محبوب قرمزها را نجات داد

شاید باورتان نشود اما روی تخت بیمارستان همه جویای احوالم بودند و به من زنگ زدند و پیگیر کارم بودند .آقای درویش هم رسیدگی کردند دستشان درو نکند .دوستان فوتبالیستم از عباس کارگر و ناصر و درخشان و محمد آقا و خلاصه همه به من زنگ زدند و جویای احوالم شدند که قربان محبت همه شان بروم دست همگی شان درد نکند.

ناصر محمد خانی یکی از دوستان بسیار نزدیک من است .آن روز که شما زنگ زدید خبر بستری شدن ناصر را به من بدهید من بهشت زهرا بودم و سر مراسم خاکسپاری یکی از نزدیکترین دوستانم بودم و خبر نداشتم اما حتما با ناصر تماس میگیرم و جویای حالش میشم هر چند نمیدونم ناصر کدوم بیمارستان رفته جالبه که بدونید همه از علی آقا پروین و درخشان و بقیه وقتی فهمیده بودند ناصر رفته بیمارستان به من زنگ می زدند اما من هم رفته بودم بهشت زهرا و از چیزی تو اون موقع خبر نداشتم و بعداً فهمیدم که ناصر بستری شده است.

قلعه‌نویی، جان ستاره محبوب قرمزها را نجات داد

گفتم من و ناصر با هم در تماس هستیم اما واقعا چند روز پیش چند تا رسانه که نمیدونم واقعا چه باید بهشون بگم زده بودند بهترین مهاجم پرسپولیس فوت کرد .آقا چرا این خبر دروغ را زدین و با اعصاب هوادار. و پیشکسوت بازی کردین ‌بخدا خوبیت ندارد و رشته چون تو این همه مشکلات این خبر دروغ هم قوز بالای قوز می شود و درد مردم را بیشتر می سازد. .خدا را شکر ناصر چند روز دیگر خوب می شود و هر وقت اوکی اوکی شد دوباره با هم می رویم تمرین پیشکسوتان و دیدن علی آقا و بقیه همبازیانمان که حال و هوای ما عوض شود و روحیه بگیریم .

قلعه‌نویی، جان ستاره محبوب قرمزها را نجات داد

پیش‌بینی محرمی از نتیجه دیدار پرسپولیس با النصر و ستارگانش

قبل از دربی ما باید به سراغ رونالدو و سادیو مانه و رفقایش بریم به همین دلیل دوست دارم اول راجع به آن بازی حرف بزنم هر چند خیلی خیلی از وضعیت ورزشگاه آزادی ناراحتم .آقا نا سلامتی ما میزبان آسیا هستیم و نماینده اول ایرانیم و سه گانه زدیم و حالا می خواهیم از عنوان خودمان دفاع کنیم و قدرت خودمان را در آسیا هم نشان دهیم و حتی به رخ رونالدو و دوستانش بکشیم اما با این  وضعیت ورزشگاه آزادی خیلی سخت است که برسد، هر چند باید برسانند .اصلا من نمیدانم چطور تو قطر یک‌ماهه ورزشگاه برای جام جهانی درست می‌کنند. اما ما بعد از تعطیلی لیگ که این همه فاصله بوده همه چی را رها می پ‌کنیم و لیگمان و از همه مهمتر چند هفته به مهمترین رویداد یاد درست کردن ورزشگاه آزادی می افتیم! چقدر هوادار فوتبال تا حالا از صفحه تلویزیون رونالدو را می‌دیدند اما حالا که بهترین فرصت پیش آمده و قرار است النصر با رونالدو و بقیه دوستانش بیایند ایران ما باید دغدغه ورزشگاه آزادی را داشته باشیم، که می‌رسد یا نمی‌رسد هر چند باید برسد چون ما می‌خواهیم تیم النصر را با همه ستاره هاش و کریس ببریم، تا برای همه خط و نشان بکشیم که ما هم پرسپولیس هستیم و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هستیم علی بیرو و مرتضی پور علی گنجی و حسین کنعانی زادگان و داریم که کریس و بقیه خط حمله النصر را می خورند! چون قبلاً هم بارها امتحانشو پس دادن پس ما نباید از آنها بترسیم و اصلا هم نمی‌ترسیم، بعد هم که النصر را بردیم با روحیه بالا به استقبال بازی دربی می رویم هر چند دائم زمان دربی را تغییر می‌دهند، اما هر زمانی هم که دربی را برگزار کنند یحیی برنده دربی خواهد بود چیزی که در این چند ساله هم خوب آن را ثابت کرده که کارش رو خوب بلد است.

یحیی یک‌دوره در شرایطی که در قیاس با خیلی از تیمهای عربی و شرق آسیا به لحاظ امکاناتی و هزینه به مراتب کمتر از بقیه هزینه کرده بودند تیمش را به فینال رساند و مقابل اولسان اگه یک کم خوش شانس تر بود حتما تیمش قهرمان می شد .این دفعه هم یحیی حرفهای زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت .

رویارویی دوباره کریس رونالدو با بیرانوند

علی بیرو این دفعه نگفته چطوری کریس چون قرار است میزبان رونالدو باشد به همین دلیل هم گفته است قدم کریس روی چشم. اما خب همه می دانند که داخل زمین فوتبال با بیرونش کلی فرق دارد و داخل زمین فوتبال حتما بچه های پرسپولیس گام اول را خیلی محکم بر می‌دارند، تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سه گانه و تیمی که در آسیا در همین چند سال دوبار به فینال رسیده ثابت کنند، چیزی از بقیه تیمهای آسیایی کمتر ندارند و اتفاقا همه باید روی آن‌ها خیلی حساب کنند.

حمایت همه جانبه چپ‌پای افسانه‌ای از گل محمدی

من تعجب می‌کنم چرا بعضی ها این همه از یحیی انتقاد می‌کنند که چرا وقتی مهاجم نداشتی عبدی را از دست دادی؟! یحیی مربی تیمش هست و فکر همه جا را حتما کرده است. الان ما یاسین سلمانی را خریدیم که خیلی خوب است. بعدش هم شهاب و عمری و چند تا مهره تهاجمی خیلی خوب داریم که حتما می‌توانند به وقتش گل بزنند یا گل بسازند ضمن اینکه ان شاالله یحیی یکی دو مهاجم خوب برای پرسپولیس جذب خواهد کرد و اطمینان داشته باشید که یحیی بیشتر از همه به فکر تیمش هست و دلش میخواد که در همه پست‌ها بهترین‌ها را داشته باشد که انصافا هم دارد. من که به یحیی و تیمش خیلی امیدوارم چه بسا همه دیدند فصل قبل با پرسپولیس چکار کرد و سه گانه زد و رقیب را دبل کرد و هر رکوردی که بود را شکست پس به یحیی و تیمش و موفقیتش اطمینان داشته باشید 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من پرسپولیسی هستم ولی همیشه گفته و میگم که امیرخان واقعا مرد بزرگیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج