اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۵۴۶
۱۳۸۷
۱۳۸۷
پ

نصرتی: در جام ملت‌ها شانس قهرمانی داریم!

مدافع سابق تیم ملی ایران معتقد است تیم‌های آسیایی در این چند سال پیشرفت خوبی داشته‌اند اما بالاتر از ایران نیستند

همشهری آنلاین: محمد نصرتی در خصوص شرایط تیم ملی و پیروزی در برابر بلغارستان در  بازی دوستانه اظهارنظر کرد و گفت: «این فیفادی یک فرصت دیگر برای کادر فنی تیم ملی بود تا شناخت بهتری از شرایط بازیکنان پیدا کنند و طبیعتا بازی دوستانه می‌تواند به هماهنگی تیمی ما کمک کند. پیروزی در زمین بلغارستان هم نتیجه خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود، البته ما نیاز به انجام بازی دوستانه با تیم‌های قوی‌تر را داریم ولی خیلی از تیم‌ها حاضر نیستند با ما بازی کنند و شاید فدراسیون هم توانایی لازم را ندارد تا شرایط انجام بازی دوستانه با تیم‌های مطرح و قوی را فراهم کند.»

کمک مربی تیم تراکتور معتقد است، تیم ملی پتانسیل موفقیت در جام ملت‌ها را دارد: «نسل فعلی، یک نسل خوب و توانمند است و ما بازیکنانی را در اختیار داریم که می‌توانند در این جام بدرخشند. فکر می‌کنم این نسل یک قهرمانی در آسیا به فوتبال ایران بدهکار هستند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

مدافع سابق تیم ملی با اشاره به پیشرفت تیم‌های آسیایی گفت: «کره و ژاپن در این چند سال پیشرفت خوبی داشتند ولی با توجه به استعدادهایی که ما داریم، نمی‌توان گفت آنها فراتر از ما هستند. ما همیشه یکی از قدرت‌های آسیا هستیم و در این جام هم شانس قهرمانی خواهیم داشت.»

مربی تراکتور در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر هم اظهار نظر کرد: «ما با قرعه نامناسب در ابتدای فصل روبه‌رو شدیم و تغییرات هم زیاد داشتیم ولی الان وضعیت بهتر شده و ۲برد پیاپی، شرایط تیم را مثبت کرد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج