اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۷۹۱
۲ نظر
۳۷۱۰
۲ نظر
۳۷۱۰
پ

کنایه درخشان به پروین: مثل حجازی نبودی!

حمید درخشان برای اولین بار لب به انتقاد از علی پروین گشود.

ورزش سه: حمید درخشان در اوایل دهه ۱۳۷۰ به عنوان سرمربی پرسپولیس منصوب شد اما با بازگشت علی پروین جایگاه خود را از دست داد و در نهایت پروین حتی او را به عنوان دستیار نیز انتخاب نکرد.

درخشان حالا در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم را ظلم از سوی پروین به خود می‌داند؟ گفت: نمی‌شود گفت ظلم، من همیشه به او احترام گذاشتم و الان هم برایم قابل احترام است. اما در آن زمان تصمیمات اینطوری گرفته شد و مدیرعامل خواست که او برگردد و وقتی هم که برگشت دیگر ما را نخواست. من خیلی دلم می‌خواست به ایشان کمک کنم اما ایشان آن سالها تمایل نداشت با ما کار کند. وقتی من رفتم، عذر فرشاد [پیوس] را هم خواست.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد علی پروین چهره‌های محبوب را از پرسپولیس کنار می‌زد تا امکان جانشینی برای آنها وجود نداشته باشد؟ عنوان کرد: کاملا اینطور است. من در وهله اول این را منافع شخصی می‎دانم. هر انسانی دوست ندارد کسی جایگزینش شود، آن هم در باشگاه پرسپولیس. این واقعیت آدمهاست و آدمها دوست دارند خودشان نفر اول باشند و تصمیم بگیرند.

ستاره سابق پرسپولیس همچنین در مورد علی پروین اظهار داشت: علی پروین چنین خصوصیاتی داشت، این واقعیت است که بسیار بسیار فوتبالیست بزرگی بود و زمان مربیگری هم موفقیت‌های خوبی داشت و طبیعی است اجازه ندهد کسی جایش بنشیند.

وی در واکنش به این موضوع که چنین موضوعی در استقلال وجود نداشت و به عنوان مثال ناصر حجازی امیر قلعه‌نویی را در کنار خود نشاند، توضیح داد: آدمها با تفکرات متفاوت هستند. من اصلا از نظر فکر و تفکر نمی‌توانم آقای پروین را با آقای حجازی مقایسه کنم. تفاوت آدمها در تصمیمات و تفکراتشان است. آن زمان هم تصمیم بر این شد که ما کنار پرسپولیس نباشیم و ما هم تابع این تصمیم شدیم و رفتیم دنبال زندگی. انتقاد نکردیم و الان شما می‌پرسید می‌گویم که بله دلم می‌خواست کنار ایشان باشم و به ایشان کمک کنم ولی به چه شکلی؟ من خودم را تحمل کنم یا شما بخواهی که کنارتان باشم؟ این اتفاق نیفتاد و ما هم جدا شدیم و رفتیم دنبال کارمان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مثل حجازی، علی کریمی، کریم باقری، صاف و صادق، مثل پروین، قلعه‌نویی،

    • ناشناس

      پروين نشون داد لااقل در حق خودش كار درستي كرده بوده
      نمونه ش حجازي كه قلعه نويي رو راه داد
      و بعد قلعه نويي بهش خيانت كرد تا جاش رو بگيره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج