اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۹۴۵
۴۶۵۶
۴۶۵۶
پ

چوب حراج پرسپولیس به پاداش جام جهانی قرمزها

بوژیدار رادوشویچ تقریبا دو سالی است که به کابوس مدیریت باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

فرهیختگان: بوژیدار رادوشویچ تقریبا دو سالی است که به کابوس مدیریت باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. دروازه بانی که در تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۹۵ با نظر برانکو ایوانکویچ به رقم ۱۲۰ هزار دلار به پرسپولیس پیوست و سال به سال قرارداد او ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد. او در تمام دوران حضور برانکو در پرسپولیس یک دروازه‌بان بی‌حاشیه و یک رقیب خوب برای علیرضا بیرانوند بود تا اینکه در زمان حضور گابریل کالدرون و افت بیرانوند نیز تبدیل به دروازه بان ثابت این تیم شد. البته کالدرون چون می‌دانست که در نیم‌فصل قرار است بیرانوند به آنتورپ بپیوندد کم کم به رادو اطمینان کرد تا برای نیم فصل دوم خیالش از بابت دروازه راحت باشد. در این میان محمد حسن انصاریفرد بعد از چند کلین شیت رادو با موافقت کالدرون قرارداد این بازیکن را برای سه فصل تمدید کرد و در همان قرارداد بندی را لحاظ کرد که در صورت رضایت سرمربی مبلغی در حدود ۲۲ هزار دلار پاداش بگیرد. 

  افت رادو با فنایی و گل‌محمدی

با جدایی عجیب کالدرون از پرسپولیس در نیم‌فصل همان سال و آمدن یحیی گل‌محمدی به همراه کادرش در این تیم کم کم رادو دچار افت شد. پرسپولیس در بازی حذفی مقابل استقلال به نتیجه دو - دو رسید و در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد. رادو در این بازی نتوانست در ضربات پنالتی عکس‌العمل خوبی از خود نشان داد و یحیی که زیر فشار انتقادات از سوی هواداران بود در توجیه این شکست باشگاه را مقصر دانست که چرا بیرانوند را تا آخر فصل نگه نداشت. درواقع او با این جمله خواست از رادو انتقاد کرده باشد. در کنار این مساله داود فنایی هم در تمرینات با رادو به مشکل خورد تا اینکه برای فصل بعد حامد لک سرخپوش شده و به دروازه‌بان اول پرسپولیس تبدیل شد. یحیی و فنایی با وجود اینکه اعتقادی به رادو نداشتند مجبور بودند او را تحمل کنند چون تحت قرارداد باشگاه بود. در ادامه به گفته خود رادو شرایطی را در جمع سرخپوشان به وجود آوردند که خودش تصمیم به رفتن بگیرد. 

  بدقولی‌های صدری به رادو

رادوشویچ در طول سال‌ها حضورش در پرسپولیس بارها پرداختی‌هایش با چند ماه تاخیر مواجه شده بود اما هیچ‌گاه به باشگاه نوتیس نداد. اما این اتفاق در زمان سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس رخ داد. او بارها به این دروازه‌بان بدقولی کرد و از طرفی هم رادو می‌دید که فنایی چندان رفتار خوبی با او ندارد و به این خاطر تصمیم گرفت برای اولین بار به باشگاه پرسپولیس نوتیس دهد. صدری در‌حالی‌که می‌توانست با پرداخت 50 هزار دلار حقوق عقب‌افتاده رادو مانع جدایی وی شود از این کار صرف‌نظر کرد و حتی به وی اعلام کرد هیچ‌کاری نمی‌تواند بکند! رادو هم وقتی این واکنش را دید ایران را ترک کرده و برای دریافت کل طلبش تا پایان قراردادی که دو فصل دیگر هم از آن باقی مانده بود، از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد. پرونده‌ای که کاملا مشخص بود بازنده آن پرسپولیس است که این اتفاق هم رخ داد. 

  تعلل بی‌دلیل در پرداخت یک قسط

اما رضا درویش برای اینکه بتواند به شکلی از شر پرونده رادو راحت شده تا بتواند برای باشگاه پرسپولیس مجوز حرفه‌ای بگیرد با این بازیکن توافق کرد طلبش را در 4 قسط بگیرد اما در پرداخت اقساط حتی یک روز هم تاخیر نداشته باشد. حتی جریمه 200 هزار دلاری هم برای این تاخیر احتمالی گذاشت. در این میان مدیریت باشگاه پرسپولیس در پرداخت قسط سوم رادو تاخیر سه‌روزه داشت تا این دروازه‌بان و وکیلش تصمیم بگیرند بند جریمه تاخیری را فعال کرده و حالا خواهان 400 هزار دلار (به اضافه قسط آخر) شوند. حالا پرسپولیس خیالش راحت است این مبلغ را از پاداش جام‌جهانی‌اش از طریق فیفا پرداخت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج