۱۳۵۲۷۶۲
۷۵۵۷
۷۵۵۷
پ

آخرین وضعیت جسمانی ناصرمحمدخانی

همسر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت روند درمان وی به طور کامل پشت سر گذاشته شد و اکنون بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال استراحت است.

ایرنا: همسر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت روند درمان وی به طور کامل پشت سر گذاشته شد و اکنون بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال استراحت است.

سپیده فکوری همسر ناصر محمدخانی با اشاره به آخرین وضعیت همسرش که در بیمارستان بستری بود، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط همسرم خیلی خوب است. او روند درمان وی به طور کامل پشت سر گذاشته و اکنون بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال استراحت است. وی نیاز به آسایش و آرامش دارد و باید بیشتر استراحت کند.

آخرین وضعیت جسمانی ناصرمحمدخانی

وی افزود: از سال گذشته، ریه‌های وی با مشکل روبه‌رو شد و آزمایشات و معاینات پزشکی حکایت از این داشت، ناصر باید در بیمارستان بستری شود. این اتفاق دو هفته پیش رخ داد و او تحت نظر مجرب‌ترین پزشکان به مداوای خود پرداخت. البته باید بگویم علی پروین با تصمیم خود، اجازه نداد کسی به ملاقات ناصر برود تا روند درمان وی به بهترین نحو طی شود.

همسر محمدخانی خاطرنشان کرد: جا دارد از حمات علی پروین اسطوره بزرگ فوتبال ایران تشکر ویژه‌ای داشته باشم. او و همسرش در طول دورانی که ناصر در بیمارستان بستری بود، من و پسرم را تنها نگذاشتند و حمایت معنوی زیادی از خانواده ما داشتند.

وی تصریح کرد: علی پروین ثابت کرد بی جهت نیست که جایگاه رفیع و بزرگی در فوتبال ایران دارد. او همواره در کارهای خیر پیش قدم است و اگر مشکلی برای شاگردان قدیمی و خانواده‌اش رخ دهد با تمام وجود وارد می‌شود و هر آنچه در توان داشته باشد انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج