اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۲۸۶۷
۸۱۵۴
۸۱۵۴
پ

باورنکردنی؛ سالم الدوسری به‌خاطر نیمار هو شد!

با وجود درخواست شدید هواداران الهلال، اما سالم الدوسری حاضر نشد ضربه پنالتی را به نیمار بدهد و تماشاگران نیز کاپیتان تیمشان را هو کردند.

ورزش سه: با وجود درخواست شدید هواداران الهلال، اما سالم الدوسری حاضر نشد ضربه پنالتی را به نیمار بدهد و تماشاگران نیز کاپیتان تیمشان را هو کردند.

باورنکردنی؛ سالم الدوسری به‌خاطر نیمار هو شد!

 نیمار در نخستین حضورش با لباس الهلال، یک شب استثنایی و باشکوه را تجربه کرد. در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر صفر دنبال می‌شد، او در دقیقه 63 به میدان رفت و روی چهار گل بعدی تیمش اثر مستقیم گذاشت.

فوق ستاره برزیلی پس از پاس منجر به گل ناصر الدوسری و پاس گلی که برای مالکوم مهیا کرد، موفق شد در دقیقه 87 یک ضربه پنالتی نیز برای تیمش بگیرد. با وجود اینکه بازی چهار بر صفر بود، این موقعیت برای آبی پوشان به دست آمد.

از آنجایی که پیروزی الهلال قطعی شده بود، هواداران الهلال یکصدا نام نیمار را صدا زده و خواستار این شدند که فوق ستاره برزیلی پشت توپ ایستاده و در نخستین بازی برای تیمش، گلزنی کند.

اما سالم الدوسری، کاپیتان الهلال توجهی به خواسته تماشاگران حاضر در استادیوم نکرد توپ را برداشت تا خودش ضربه پنالتی را بزند. نکته جالب اینکه کارگردان تلویزیونی نیز چهره نیمار را به تصویر کشید که از کار هم تیمی‌اش متعجب شده بود.

باورنکردنی؛ سالم الدوسری به‌خاطر نیمار هو شد!

فوق ستاره جدید الهلال انتظار داشت که سالم الدوسری زدن این ضربه پنالتی را به او واگذار کند ولی ملی پوش عربستانی توپ را برداشت که این موضوع با اعتراض هواداران نیز همراه شد و آنها کاپیتان تیمشان را هو کردند. اتفاقی عجیب و باورنکردنی که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

باورنکردنی؛ سالم الدوسری به‌خاطر نیمار هو شد!

در نهایت نیز سالم الدوسری موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند ولی هو شدن او از سوی تماشاگران، عصبانیت تعداد زیادی از هواداران الهلال را در پی داشت. یکی از کاربران هوادار الهلال در توئیتر نوشت: به خدا این موضوع سزاوار سالم الدوسری نیست که چون پنالتی را به نیمار نداد، هو شود. او بازیکن بزرگی است که سال‌ها در خدمت الهلال بوده و ستاره این دیدار بود. درست است که همه آرزو داشتیم نیمار گل بزند و سالم یک رهبر واقعی باشد و به نیمار کمک کند، اما این چیزی نیست که رفتار غیر قابل قبول تماشاگران را توجیه کند!

باورنکردنی؛ سالم الدوسری به‌خاطر نیمار هو شد!

در سمت مقابل نیز یک خبرنگار اماراتی به نام صالح الشحی نوشته است: تو امروز شکست نمی‌خوردی سالم الدوساری، اما ای کاش اجازه می‌دادی نیمار ضربه پنالتی را بزند، زیرا ستاره جهانی مانند نیمار اگر در اولین حضورش با الهلال گل می‌زد، تمام جهان در مورد آن بحث می‌کردند. گلزنی در اولین بازی خاطره انگیز است و بازتاب این موضوع در رسانه‌ها به نفع الهلال بوده و یک امتیاز محسوب می‌شود به خصوص که بازی در نتیجه به نفع الهلال تمام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج