adexo3
۱۳۵۳۳۶۵
۴۷۲۰
۴۷۲۰
پ

پیراهن اسطوره پرسپولیس به مهاجم جدید رسید

شماره پیراهن مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

خبرگزاری فارس: نبیل باهویی پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس را به تن خواهد کرد. او با این شماره در فهرست آسیایی ثبت نام شد و با همین شماره در رقابت‌های داخلی نیز حضور پیدا خواهد کرد.

یکی از نامدارترین اسطوره‌های باشگاه که این شماره را به تن می‌کند، مهاجم فرصت طلب پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ محمود خوردبین بود که از روز نخست در پرسپولیس حضور داشت و بعد از سال‌های حضور به عنوان بازیکن، سرپرست، مربی، عضو هیات مدیره و مشاور، هنوز هم در این باشگاه حضور دارد و مشغول به فعالیت است و به این جهات صاحب رکوردهای اختصاصی است.

بازیکنانی مانند رضا جباری و محمد نوری هم از افرادی بوده‌اند که این شماره را به تن کردند. احسان پهلوان در سال‌های گذشته این شماره را به تن داشت و شهاب زاهدی هم در بدو ورود به تیم در فصل جاری، این شماره را پوشید ولی در نهایت شماره ۲۰ را به تن کرد. در میان خارجی‌ها، جری بنگستون با این شماره در دربی گلزنی کرده است.

همچنین تست‌های پزشکی نبیل باهویی با وجود شروع به کار ایفمارک از امروز با توجه به تعطیلات، از دیروز با تصویربرداری آغاز شده بود.

این بازیکن امروز (یک‌شنبه) هم در ایفمارک حضور پیدا کرد و بخشی از بررسی‌ها از جمله آزمایش خون نیز انجام شد اما در نهایت سرماخوردگی بازیکن باعث شد ادامه تست‌ها به روزهای آینده و پس از بهبودی او موکول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج