adexo3
۱۳۵۳۵۶۹
۲۴۲۲
۲۴۲۲
پ

سرگیجه یحیی گل‌محمدی برای مهار ستاره‌های النصر

سرمربی پرسپولیس در سه راه انتخاب دو مدافع وسط از میان سه مدافع سرحال و آماده خود قرار گرفته است.

خبرورزشی: تمرینات پرسپولیس برای اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم پرستاره النصر در حالی در روزهای اخیر دنبال می‌شود که یحیی گل‌محمدی با شک و تردیدهایی برای انتخاب دو مدافع میانی خود روبرو بوده است.

سرمربی پرسپولیس حتی به بازی با سه مدافع میانی هم فکر کرد ولی خیلی زود پشیمان شد و تصمیم گرفت با همان روش خودش در لیگ برتر بازی کند. فصل قبل زوج گولسیانی – پورعلی‌گنجی فوق‌العاده موفق و قدرتمند عمل کردند و خط دفاع پرسپولیس با کمک ساختار تدافعی تیم و البته دروازه‌بان مطمئنی مثل بیرانوند کمترین آمار گل خورده را ثبت کرد و به کمک همین آیتم قهرمان شد. ورود کنعانی‌زادگان به خط دفاعی پرسپولیس به نظر می‌رسید چالش بزرگی برای یحیی گل‌محمدی ایجاد کند چرا که تعداد مدافعان میانی باکیفیتی که همه داعیه حضور در ترکیب اصلی را دارند بیشتر از همیشه می‌شد!

با این شرایط یحیی یا باید یکی از این دو مدافع را بیرون می‌گذاشت یا رو به دفاع سه نفره می‌آورد که البته تجربه خوشی از آن نداشت. طی دو فصل گذشته هر بار یحیی رو به سیستم سه دفاعه آورد ضرر کرد و تیمش نتوانست در فاز حمله شرایط خوبی پیدا کند. در واقع پرسپولیس با تکیه به حمله از کانال‌های کناری همیشه به مدافعانی که از عقب در حملات اضافه شوند نیاز دارد و کارهای ترکیبی بدون مدافع کناری پیش نخواهد رفت.

بنابراین بازی با سه دفاع از ذهن یحیی گل‌محمدی خارج شده و تصمیم گرفت از میان مدافعان آماده خود، گیورگی گولسیانی را روی نیمکت بنشاند. حالا هم به نظر می‌رسد غول گلزن گرجی (بخوانید گیورگی گولسیانی) با وجود توانایی گلزنی در دیدارهای حساس کمتر از محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی باشد. زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در ۴ بازی ابتدایی لیگ بیست و سوم به خوبی توانسته است مهاجمان حریف را مهار کرده و فقط یک گل دریافت کند.

بنابراین منطق حکم می‌کند یحیی گل‌محمدی باز هم به زوج ایرانی مرکز خط دفاع خودش اعتماد کند. هرچند بازی دادن به گیورگی گولسیانی که توانایی بی بدیلی روی ضربات ایستگاهی دارد هم ذهن او را قلقلک می‌دهد. گولسیانی احتمالا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آید؛ شاید برای حفظ نتیجه و شاید هم برای باز کردن گره بازی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج