اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۳۸۳۶
۷۵۳۵
۷۵۳۵
پ

افشاگری جنجالی از هویت زن استقبال کننده از رونالدو

نتیجه چند ساعت پرس‌وجو بالاخره این بود که خانم جوان دیده شده در مراسم اهدای فرش به کریس رونالدو، قطعا دختر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

ورزش مدیا: نتیجه چند ساعت پرس‌وجو بالاخره این بود که خانم جوان دیده شده در مراسم اهدای فرش به کریس رونالدو، قطعا دختر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

افشاگری جنجالی از هویت زن استقبال کننده از رونالدو

رسانه‌ها شوق و ذوق مردم در اطراف هتل و و دور اتوبوس النصر را ملامت می‌کنند، غافل از این که جیمی‌جامپ اصلی از در پشتی آمده؛ به واسطه خون رنگین‌تری که از پدر به ارث برده و در رگ‌هایش جاری است. البته که برخی توجیه آوردند و گفتند سرکار خانم مترجم است و برای ترجمه آمده، در حالی که مدیر روابط عمومی باشگاه در همین مراسم حضور دارد و اگر کاری هم پیش بیاید، قاعدتا او باید انجام بدهد.

غم‌انگیز است. یکی از طریق ملاقات با کریس رونالدو گل خنده را روی لب‌های دختر دلبندش می‌نشاند. حالا چه اهمیتی دارد که آن بیرون یک پسر بچه که به شوق دیدن رونالدو آمده بود، آنطور ضجه می‌زند؟ حال رعایا به خودشان مربوط است.

وجه تراژیک ماجرا اینجاست که طی چند روز گذشته یک دختر معلول ایرانی که تصویر کریس را با پاهایش کشیده بود، از صمیم قلب آرزو کرد ستاره پرتغالی را ببیند، اما باشگاه کلی بند و تبصره آورد که نمی‌شود، کنفدراسیون اجازه نمی‌دهد و از این حرف‌ها. افسوس بانوی نازنین! تو هنر و استعداد داشتی، اما پشت و پدر با نفوذ نداشتی؛ کلیدی که اینجا انگار همه قفل‌ها با آن باز می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج