adexo3
۱۳۵۴۵۰۷
۳۵۷۸
۳۵۷۸
پ

خان‌محمدی: زاهدی در حد پرسپولیس نیست

خان‌محمدی در واکنش به کمبود مهاجم در پرسپولیس بیان کرد: باید قبل از شروع رقابت‌های لیگ به این موضوع فکر می‌کردند.

ایسنا: حسن خان‌محمدی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد و نتوانست از تک موقعیت‌ها استفاده کند و برعکس تیم مقابل بهتر عمل کرد و ۳ امتیاز را به دست آورد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس از نظر ذهنی آماده این دیدار نبودند و این را هم بگویم مصاحبه درباره چمن بهانه است زیرا این شرایط برای النصر هم بود و اتفاقا آنها باید بیشتر از این موضوع ناراحت می‌شدند.

خان‌محمدی در واکنش به کمبود مهاجم در پرسپولیس بیان کرد: باید قبل از شروع رقابت‌های لیگ به این موضوع فکر می‌کردند. برای من سوال است که شهاب زاهدی چه زمانی می‌خواهد برای پرسپولیس مفید باشد؟ باید اعتراف کنم این بازیکن در حد پرسپولیس نیست.

او درباره اینکه آیا قبول دارد بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر حضور رونالدو در زمین بودند افزود: رونالدو کار خاصی در زمین نکرد. این بازیکن ۳۸ سالش است و دیگر توان و آمادگی گذشته را ندارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره نبود تماشاگر در ورزشگاه تصریح کرد: به نظر من نباید نبود تماشاگر را ملاک قرار داد. بازیکنان باید آمادگی ذهنی را برای نبودن تماشاگر در بازی داشته باشند زیرا قبلا هم این اتفاق برای پرسپولیس افتاده است.

آیا پرسپولیس شانس صعود از گروهش را دارد؟ خان‌محمدی در پاسخ عنوان کرد: اولین بازی در این گروه بود و هنوز بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده است. پرسپولیس برای صعود از این گروه باید فکری به حال فاز حمله خود کند.

خان‌محمدی در پایان در واکنش به اظهار نظر گل‌محمدی در خصوص اینکه النصر شانس اول قهرمانی در آسیاست، گفت: پرسپولیس در گروه سختی در آسیا قرار ندارد و باید بگویم النصر شانسی برای قهرمانی ندارد و اینها بهانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج