adexo3
۱۳۵۴۷۱۱
۳۵۷۴
۳۵۷۴
پ

پدیده CL برزیلی است: چه دروازه‌بانی!

ماتئوس، دروازه‌بان برزیلی براگا، در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل ناپولی با سه مهار استثنایی یکی از ستاره‌های درخشان شب دوم چمپیونزلیگ بود.

ورزش سه: ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ، بعد از سالها به یمن این قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. ناپلی‌ها امشب در اولین بازی‌شان در این تورنمنت به پرتغال رفته‌اند تا با براگا دیدار کنند.

پدیده CL برزیلی است: چه دروازه‌بانی!

ناپولی بازی را در خانه حریف تهاجمی آغاز کرد اما در دقایق اول این مسابقه، بازی یک ستاره غیرمنتظره داشت؛ نه ویکتور اوسیمن و نه کواراتسخلیا در این دقایق نگاه‌ها را به خود جلب نکرده بودند بلکه این دروازه‌بان برزیلی براگا بود که با درخششی استثنایی نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های روز دوم چمپیونزلیگ مطرح کرد.

پدیده CL برزیلی است: چه دروازه‌بانی!

تنها پنج دقیقه از مسابقه گذشته بود که یک اشتباه وحشتناک از فونته باعث شد ویکتور اوسیمن، یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان حال حاضر اروپا با دروازه‌بان براگا تک به تک شود. درحالیکه در ناپل همه منتظر جشن گل تیم‌شان بودند ماتئوس، دروازه‌بان برزیلی براگا، به بهترین شکل ممکن با پای خود توپ اوسیمن را دفع کرد.

پدیده CL برزیلی است: چه دروازه‌بانی!

اما پنج دقیقه بعد در دقیقه 10 شاهد اوج درخشش این گلر برزیلی بودیم. ناپولی از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی بود. ارسال خوب این تیم با ضربه سر چکشی اوسیمن می‌رفت وارد دروازه شود ولی ماتئوس با شیرجه‌ای باورنکردنی توپ را از روی خط دروازه منحرف کرد تا توپ پس از تماس با تیر دروازه دور شود. در بازگشت بار دیگر توپ به ناپلی‌ها رسید. این بار کواراتسخلیا در سمت چپ با یک حرکت تکنیکی توپ را ارسال کرد و ضربه سر دی‌لورنزو دقیقا در همان نقطه ضربه سر اوسیمن توسط ماتئوس به زیباترین شکل ممکن دفع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج