adexo3
۱۳۵۵۵۴۹
۲۳۵۷
۲۳۵۷
پ

عذرخواهی ستاره آمریکایی به خاطر این اتفاق

اولین شروع بالوگان در ترکیب اصلی در مقابل هواداران خانگی از این بدتر نمی توانست پیش برود. دو پنالتی از دست رفته که منجر به یک باخت ۱-۰ شد.

ورزش سه: اولین شروع بالوگان در ترکیب اصلی در مقابل هواداران خانگی از این بدتر نمی توانست پیش برود. دو پنالتی از دست رفته که منجر به یک باخت ۱-۰ شد.

چنین عملکردی فضای زیادی را برای انتقاد از این بازیکن ایجاد می کند، اما تیم برای پیشرفت مهاجم جوانش باید کمی صبوری کند. این بازیکن ۲۲ ساله این شانس را دارد که آخر هفته آینده نمایش بهتری را از خود ارائه دهد. به خصوص که او با این سن کم بلوغ ذهنی مناسبی را از خود نشان داده است. بالوگان در توییتر از طرفداران و هم تیمی هایش به دلیل عملکرد ضعیف خود عذرخواهی کرد.

او نوشت: "مرور شکست شب گذشته سخت است. می دانم که این بازی چقدر برای هواداران و تیم ما ارزش داشت. مسئولیت را بر عهده می گیرم . این فرصت را هدر دادم که خودم را نشان بدهم ، همیشه به خودم ایمان دارم و تمرکزم این است که همه چیز را درست کنم و به تیم کمک کنم تا به اهدافمان برسیم!"

ستاره تیم ملی آمریکا و تیمش، موناکو، شنبه ۳۰ سپتامبر به مصاف مارسی می‌روند. موناکو در صورت پیروزی به صدر جدول می‌رسید و با این شکست اکنون پشت سر تیم نیس و با یک اختلاف امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج