اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۵۵۵۱
۲۸۹۷
۲۸۹۷
پ

اتفاق عجیب برای هری کین در آلمان

هری کین موفق شد در بازی بایرن‌مونیخ و بوخوم هت‌تریک کند اما قانونی عجیب در آلمان این هت‌تریک را رسما به حساب نمی‌آورد.

خبرورزشی: هری کین موفق شد در بازی بایرن‌مونیخ و بوخوم هت‌تریک کند اما قانونی عجیب در آلمان این هت‌تریک را رسما به حساب نمی‌آورد.

هری کین اولین هت‌تریک خود در بوندسلیگا را برای بایرن‌مونیخ به ثمر رساند اما این هت‌تریک به دلیل قانون عجیب آلمانی‌ها رسماً حساب نخواهد شد.

اتفاق عجیب برای هری کین در آلمان

کاپیتان انگلیس با ۳ گل به بایرن در پیروزی ۷-۰ در خانه مقابل بوخوم کمک کرد. کین اولین گل خود را در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند و سپس با دو گل در نیمه دوم به تعداد گل‌های خود اضافه کرد. بین گل اول و دوم او دو گل و بین گل دوم و سوم او یک گل به ثمر رسید. به همین دلیل هت‌تریک او در آلمان به رسمیت شناخته نمی‌شود. قانون آلمانی می‌گوید که هر سه گل باید در یک نیمه و به صورت متوالی به ثمر برسند، بدون اینکه هیچ‌کس در این بین گلزنی کند.

با وجود این قانون، کین توپ بازی را که معمولاً بازیکنانی که هت‌تریک می‌کنند می‌گیرند، گرفت و با آن عکس یادگاری هم انداخت. او در توئیتی نوشت: «یکی دیگر برای اضافه کردن به مجموعه! عجب عملکرد تیمی فوق‌العاده‌ای.»

کین ۳۰ ساله تابستان امسال با انتقالی ۱۰۴ میلیون پوندی باشگاه تاتنهام را به مقصد بایرن ترک کرد. او به خوبی با پادشاهان بوندسلیگا هماهنگ شده و از جمال موسیالا و توماس مولر به عنوان دو ستاره‌ای که به طور خاص او را تحت تاثیر قرار داده‌اند نام برد.

او به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: «جمال فوق‌العاده بود. درباره اینکه چقدر خوب است و چقدر جوان است صحبت‌های زیادی شده است. تماشای او در تمرینات و در بازی‌ها لذت‌بخش است. تا اینجا بازی کردن با او فوق‌العاده بوده است.» کین افزود: «توماس مولر چقدر باهوش است. افراد از بیرون گاهی اوقات قدر این نوع بازیکنان را نمی‌دانند، بازیکنانی که در مقایسه با سایر اعضای تیم یک قدم از نظر ذهنی جلوتر هستند. در مجموع فکر می‌کنم ما بازیکنان فوق‌العاده‌ای در سراسر زمین داریم و اینکه در چنین باشگاهی حضور دارم بسیار هیجان‌انگیز است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج