اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۵۷۰۲
۵۴۸۷
۵۴۸۷
پ

این بازیکن با ۲۳ میلیارد تومان به استقلال می‌آید

استقلال برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر جواد نکونام آخرین پیشنهاد را مطرح کرد.

خبر ورزشی: استقلال برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر جواد نکونام آخرین پیشنهاد را مطرح کرد.

این بازیکن با ۲۳ میلیارد تومان به استقلال می‌آید

چند روز قبل این بحث مطرح شد که استقلال می‌خواهد جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی که سابقه بازی در لیگ امارات و عربستان را هم دارد، به خدمت بگیرد و جواد نکونام او را از نظر فنی تایید کرده است. حالا شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات وارد مراحل حساس شده و بحث پیرامون رقم قرارداد به طور جدی در حال دنبال شدن است. پیرامون همین ماجرا اطلاعات دقیقی به دست خبر ورزشی رسید.

پیشنهاد اول، ۱۱ شهریور

از قرار معلوم این بازیکن روز یازدهم شهریور یعنی ۳ هفته قبل به استقلال پیشنهاد شد ولی به دلایلی شرایط برای جذب او فراهم نشد. ظاهراً یک واسطه ایرانی فرصت معرفی کردن ماشاریپوف به استقلال را داشت اما از آن استقبال نشد و چند روز پس از آن هنگامی که یک ایجنت دیگر از کشورمان چنین موقعیتی را پیدا کرد و البته قضیه حضور عمرو ورده در جمع آبی‌پوشان منتفی شد، دوباره استقلالی‌ها سراغ جلال الدین رفتند و جواد نکونام هم به لحاظ فنی او را تایید کرد.

۲۰۰ هزار دلار اضافه!

مذاکرات اولیه صورت گرفت اما رقمی که از طرف ماشاریپوف به باشگاه استقلال اعلام شد، اصلاً با بودجه این باشگاه و البته سطح توانایی بازیکن مورد نظر جور در نمی‌آمد. قبلاً صحبت بر سر این بود که جلال الدین با ۴۰۰ هزار دلار به استقلال بیاید اما ناگهان صحبت از ۶۰۰ هزار دلار شد و استقلالی‌ها تاکید داشتند چنین رقمی برای یک فوتبالیست ازبکستانی حتی اگر ملی پوش هم باشد، خیلی زیاد است.

توافق ۲۳ میلیاردی

از نظر مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری کاملاً منتفی شده ولی حضور این بازیکن ازبکستانی در جمع آبی‌پوشان منتفی نشده است! استقلالی‌ها به ماشاریپوف پیشنهاد کرده‌اند حاضرند همان ۴۰۰ هزار دلار را بپذیرند و در صورت فراهم شدن شرایط و تغییر برخی بندها در قرارداد، این رقم را تا ۴۵۰ هزار دلار هم می‌توانند بالا ببرند. عددی که با توجه به قیمت امروز ارز و همچنین هزینه‌ای که صرف اسکان این بازیکن می‌شود، چیزی حدود ۲۳ میلیارد تومان خواهد شد. حالا باید ببینیم مذاکرات به سرانجام خواهد رسید یا اینکه بازیکن ازبکستانی هم از دست استقلال می‌پرد؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج