اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۷۶۵
۵۶۱
۵۶۱
پ

بادامکی: پرسپولیسی‌ها ترس را کنار بگذارند

حسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس که سه بار با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل الدحیل با وجود همه دشواری‌هایی که بازی در زمین حریف دارد، نسبت به موفقیت پرسپولیس خوشبین است و اعتقاد دارد تیم‌های قطری با وجود در اختیار داشتن بازیکنان بسیار خوب خارجی و امکانات عالی قدرت تیم‌های عربستانی را ندارند.

ایران ورزشی: حسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس که سه بار با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل الدحیل با وجود همه دشواری‌هایی که بازی در زمین حریف دارد، نسبت به موفقیت پرسپولیس خوشبین است و اعتقاد دارد تیم‌های قطری با وجود در اختیار داشتن بازیکنان بسیار خوب خارجی و امکانات عالی قدرت تیم‌های عربستانی را ندارند. به بهانه سؤالاتی که در ذهن‌مان وجود داشت با هافبک اسبق پرسپولیس گفت‌و‌گویی داشتیم.

پیش‌بینی‌تان از بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در قطر چیست؟

بازی سختی پیش روی پرسپولیس است. چرا که قطری‌ها چند سال است که برنامه‌ریزی داشته‌اند و با تجهیز امکاناتشان و جذب بازیکنان خوب خارجی واقعاً کیفیت و سطح فوتبال باشگاهی‌شان را ارتقا داده‌اند. نکته‌ای که تأثیرش را به خوبی در تیم ملی این کشور هم می‌بینیم و کاملاً مشهود بوده که این تیم در چند سال اخیر رشد خیلی خوبی در فوتبال داشته است و حالا آنها چه در سطح ملی و چه در رده باشگاهی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و پیشرفت‌شان در رده باشگاهی هم موجب شده تا در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل من برای پرسپولیس مقابل الدحیل بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و اعتقاد دارم این تیم با بازیکنان خیلی خوبی که در اختیار دارد روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد اما این نکته را هم قبول دارم که بازیکنان پرسپولیس هم بهترین‌های ایران هستند و قادرند با تدابیر یحیی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

قبول دارید که بین تیم‌های باشگاهی قطر و عربستان با ایران فاصله افتاده و این نکته کار را برای تیم‌های ایرانی و در رأس آنها پرسپولیس سخت کرده است؟

بله به هر حال این یک واقعیت است که تا حدودی بین تیم‌های عربستانی و قطری با تیم‌های ما فاصله افتاده است اما به هر حال باز هم معتقدم که تیم‌های قطری مانند تیم‌های عربستانی ترسناک نیستند و قدرت آنها را ندارند. با وجود این حتماً پرسپولیس باید با همه وجود بجنگد و مانند بازی مقابل النصر با ترس مقابل الدحیل بازی نکند که در این صورت حتماً شرایط بهتری برای پرسپولیس رقم خواهد خورد و حداقل موجب خواهد شد که پرسپولیس با امتیاز از قطر به ایران باز گردد.

اما پرسپولیس در خط حمله واقعاً در مضیقه است ضمن اینکه امیری و سرلک هم حضور ندارند؟

بله دست آقا یحیی در خط حمله تا حدودی خالی است. نبیل که تازه به پرسپولیس پیوسته و شاید سخت باشد که در کوتاه مدت از این بازیکن در فاز گلزنی انتظار کارهای بزرگ را داشته باشیم اما به هر حال شهاب و بقیه بازیکنان تهاجمی باید در فاز گلزنی بهترین نمایش را داشته باشند هر چند در این بین یاسین سلمانی هم هست که به نظرم می‌توان روی گلزنی و خلاقیتش برای گلزنی حساب باز کرد. پرسپولیس هافبک‌های خیلی خوبی دارد و باز هم با اتکا به آنها می‌توان این انتظار را داشت که پرسپولیس نتیجه خوبی را بگیرد ضمن اینکه در خط دفاع و خط حمله هم بازیکنانی دارد که قادر است روی ضربات ایستگاهی روی آنها حساب باز کند و بهترین بهره را از آنها بگیرد. در غیاب امیری و سرلک هم واقعاً بازیکنان با کیفیتی هستند که قادرند بهترین نمایش را برای پرسپولیس ارائه دهند که جای خالی بازیکنان مصدوم و محرومشان را پر کنند. البته این مسأله هم خیلی مهم است که بازیکنان پرسپولیس بدون ترس مقابل الدحیل بازی کنند و مانند بازی مقابل النصر با ترس مقابل تیم قطری بازی نکنند چون تیم‌های قطری مانند تیم‌های عربستانی ترسناک نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج