adexo3
۱۳۵۸۶۰۸
۵۷۵۷
۵۷۵۷
پ

فکری: امیدوارم این خبر طنز باشد!

محمود فکری به برنامه لیگ و بی نظمی‌های آن معترض است و باور نمی‌کند که لیگ مرداد سال آینده تمام بشود‌.

ورزش سه: محمود فکری به برنامه لیگ و بی نظمی‌های آن معترض است و باور نمی‌کند که لیگ مرداد سال آینده تمام بشود‌.

محمود فکری، سرمربی هوادار تهران در مورد شروع زودهنگام تمرینات‌شان در پیش فصل توضیح داد: در فوتبال نکاتی وجود دارد که اگر بتوانی آن‌ها را رعایت کنیم می‌توانیم فاکتورهای برنده شدن را به خودت نزدیک کنی. یکی از اهداف ما این بوده که خیلی سریع و به موقع تمرینات‌مان را شروع کنیم تا با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشته بتوانیم با زود شروع کردن یک سری از مسائل‌مان را حل کنیم. ما اولین تیمی بودیم که شروع کردیم ولی از این زود شروع کردن ضرر هم دیدیم و هیچ استفاده‌ای نکردیم چون بازیکنان‌مان وقت شروع بازی خستگی داشتند و بی‌انگیزگی به دلیل تعطیلی در شروع بازی‌ها داشتیم.

فکری در این خصوص ادامه داد: این‌ها باعث می‌شود بازیکنان بی‌انگیزه بشوند و سخت بتوانیم آمادگی بدنی‌شان را حفظ کنیم. در فوتبال دنیا برنامه‌ریزی برای چندین سال می‌کنند و اتفاقاتی که برای تیم‌شان می‌افتد چه ملی و چه باشگاهی را پیش‌بینی می‌کنند و طبق آن برنامه می‌چینند ولی تمام برنامه‌های ما تعطیل می‌شود. مثلا بازی تیم ملی امید داریم یا باشگاه‌های آسیا یا اینکه تیم ملی کشورمان اگر بازی تدارکاتی داشته باشد، همه این‌ها بهانه‌هایی می‌شوند برای اینکه فوتبال و لیگ خودمان را تعطیل کنیم که کمکی به فوتبال ما نمی‌کند و ضربه هم می‌زند و باعث افت فوتبال ما می‌شود. بازیکنان در صورتی می‌توانند رشد کنند که روی نظم و انضباط و برنامه باشند. وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود، بازیکنان تحلیل می‌روند، خسته و بی‌انگیزه می‌شوند و از طرفی باعث آسیب‌دیدگی می‌شود. آسیب‌دیدگی هم روی کیفیت بازیکن و تیم و حتی کیفیت تیم‌های ملی در رقابت‌های برون‌مرزی تاثیر دارد.

او در خصوص بازی با تراکتور گفت: در رابطه با بازی تیم هوادار و تراکتور برنامه‌ای داده بودند که ساعت هفت یا هفت و نیم قرار به برگزاری بود و ما حدود ده روز زودتر نامه‌نگاری کردیم و هماهنگی با باشگاه تراکتور انجام داد که بتوانیم بازی را یک ساعت جلوتر بیاوریم تا این بازی پخش مستقیم بشود. برای باشگاه. بازیکنان‌شان خوب بودند و هم اینکه تیمی که با آن بازی داشتیم، تیم پرطرفدار و خوب تراکتور بود ک این بازی را اهالی فوتبال ببینند ولی با هزار مصیبت این یک ساعت تاخیر را گرفتیم. از طرفی هفته به هفته بازی‌ها خیلی راحت و مثل آب خوردن تعطیل می‌شود. شنیده‌ام که بازی لیگ امسال ما تا مرداد سال آینده طول خواهد کشید! نمی‌دانم این خبر طنز است یا واقعیت دارد. ما از ۲۵ خرداد تمرینات خودمان را شروع کردیم و از آن طرف اگر بخواهد در مرداد ماه تعطیل شود فاجعه است. توجه به این موضوعات کار خیلی سختی نیست و خیلی راحت درست می‌شود.

سرمربی هوادار در ادامه درخواست کرد: خواهشی که داریم این است که ما یک برنامه دقیق داشته باشیم و روی آن پیش برویم نه اینکه باشگاهی بخاطر حضور در رقابت‌های آسیایی تقاضای تعطیلی لیگ را داشته باشد و ما جامع عمل به آن بپوشانیم یا از طرف دیگر مثلا تیم ملی امید بازی داشته باشد و بخاطر تیم ملی امید، لیگ را تعطیل کنیم یا از آن طرف بازی‌های فیفادی و تدارکاتی داشته باشیم و بخواهیم بخاطر آن لیگ خودمان را تعطیل کنیم، همه ما متضرر خواهیم شد. فکر نمی‌کنم کسی سودی ببرد و امیدوارم از این به بعد برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و روی آن بایستیم. ما مقصر را تنها سازمان لیگ و فدراسیون نمی‌دانیم شاید خود باشگاه‌ها هم کمک کنند در این بی‌نظمی با خواسته‌هایی که دارند برای تعطیلی لیگ.

محمود فکری در مورد حذف تیم ملی امید بیان کرد: حذف تیم ملی امید اتفاق بدی است. ما تمام کارها را برای گرفتن نتیجه انجام می‌دهیم ولی این کارها کافی نیست. فقط مسئله‌ای به نام نظم و انضباط و آینده‌نگری در کارمان بیاوریم خیلی موفق‌تر می‌شویم در حالی که ما نظم و انضباط، برنامه‌ریزی و آینده نگری را کنار می‌گذاریم و می‌خواهیم در حال حاضر نتیجه بگیریم که این اتفاق هم نمی‌افتد. نمونه‌اش تیم ملی امید است که متاسفانه حذف شده است‌. تمام برنامه ما، برنامه‌ریزی بعد از موفقیت است. تمام فکر و خیال‌مان به این شکل است اما هیچ‌وقت بدون برنامه‌ریزی، علم و دانش نمی‌توان موفق شد. باید هزینه کنیم، برنامه‌ریزی کنیم و سرمایه‌گذاری کنیم و در نهایت به موفقیت برسیم. تمام تیم‌های دنیا و تیم‌هایی که در آسیا شرکت کردند بازیکنان زیر بیست سال داشتند در حالی که میانگین سنی ما بالای ۲۳سال بوده است. این هیچ کمکی به ما نمی‌کند و متاسفانه نتیجه‌ای هم نگرفتیم اگر نتیجه می‌گرفتیم دل‌مان خوش بود با تمام بی‌نظمی که داشتیم حداقل نتیجه گرفته‌ایم.

یک بار که شده پا روی تمام بی‌نظمی‌ها، بی‌برنامگی‌ها بگذاریم و برنامه‌ریزی کنیم تا به امید خدا بتوانیم موفق بشیم، آن وقت همه ما سرمان را بالا می‌گیریم چه مسئولینی که در فدراسیون هستند، چه مسئولین کشوری و ورزشکاران همه از این نتیجه لذت می‌بریم و یه آن افتخار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج