۱۳۵۹۰۶۶
۳۲۹۷
۳۲۹۷
پ

شکست تحقیرآمیز پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار در اقصی نقاط قاره سبز پیگیری شد.

ایرنا: هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار در اقصی نقاط قاره سبز پیگیری شد.

شکست تحقیرآمیز پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان

در حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ از گروه ششم دورتموند در ورزشگاه وست‌فالن به مصاف آث‌میلان رفت. تلاش‌های دو تیم در نیمه نخست گلی در برنداشت تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی نیمه مربیان شوند. تلاش‌های دو تیم در نیمه دوم هم فایده‌ای نداشت تا میلان برای دومین بازی متوالی در این رقابت‌ها برابر حریف خود به تساوی بدون گل برسد.

در دیگر بازی این گروه نیوکاسل از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سنت جیمز پارک برابر پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت. آلمیرون ستاره پاراگوئه‌ای نیوکاسل در دقیقه ۱۷ روی پاس ایساک اولین گل این تیم انگلیسی را وارد دروازه پاریسی‌ها کرد. در دقیقه ۳۹ بازی دنیل برنرروی پاس برونو گیمارش موفق شد گل دوم نیوکاسل را وارد دروازه حریف فرانسوی خود کند. در پایان کلاغ‌ها با نتیجه ۲ بر صفر در نیمه اول به برتری دست پید کردند.

در نیمه دوم بازی در همان دقایق ابتدایی سن لانگستاف روی پاس گل کایران تریپیه گل سوم نیوکاسل را به ثمر رساند. ۶ دقیقه بعد لوکاس هرناندز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. فابیان شار در دقیقه ۹۰ بازی گل چهارم را وارد دروازه پاریس کرد تا کلاغ‌ها در خانه ۴ بر یک حریف خود را شکست دهند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته نیز از ساعت ۲۲:۳۰ یاران مهدی طارمی در تیم پورتو به مصاف شاگردان ژاوی در بارسلونا رفتند.درحالی که به نظر می‌رسید نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد، شاگردان ژاوی در اوقات تلف شده بازی توسط فران تورس روی پاس گل ایلکای گوندوگان گل برتری را وارد دروازه پورتو کرد تا نیمه اول بازی با برتری بلوگرانا به پایان برسد. در پایان این بازی با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید تا شاگردان ژاوی ۶ امتیازی شوند.

شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی در همین ساعت در خانه لایپزیش به مصاف این حریف آلمانی خود رفتند. در دقیقه ۲۵ بازی فیل فودن بعد از حملات سیتیزن‌ها روی دروازه این تیم آلمانی موفق شد گل نخست این بازی را به ثمر برساند. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. با شروع نیمه دوم خیلی زود ایکوما اوپندا روی پاس گل یوسف پولسن گل مساوی را وارد برای لایپزیش به ثمر رساند. خولیان آولوارز و جرمی دوکو موفق شدند در دقایق پایانی برای سیتیزن ها گلزنی کنند تا این تیم در آلمان به پیروزی ارزشمند ۳ بر یک برسد.

نتایج دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

لاتزیو ۲ - سلتیک یک

ستاره سرخ بلگراد ۲ - یانگ بویز ۲

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج